Un șofer care a făcut accident iar vinovatul avea asigurare la Euroins înainte ca această companie să rămână făr autorizație, se vede în situația de a-și achita singur reparația.
Service-ul nu mai vrea să îi dea mașina până nu aduce banii. Omul nu știe ce să facă. Iar în situația lui se află mulți păgubiți.
Vinovatul accidentului avea asigurare la Euroins. ”Acum pot să-mi ridic mașina doar dacă plătesc eu”
Un șofer implicat într-un accident pe vremea când Euroins avea licență, spune că service-ul nu mai vrea să îi înapoieze mașina.
El a postat povestea lui pe un grup al păgubiților RCA în speranța că va primi sfaturi pertinente despre ce poate să facă
”Am și eu nevoie de ajutor. Am făcut un accident cu cineva care are asigurare Euroins. Asta se întâmpla înainte de retragerea autorozatiei.
Citește și: Ultima şmecherie descoperită de români: înscenarea de accidente, pentru obţinerea banilor de daune
Am dus mașina la service, am semnat actele ( probabil și cesiune de creanțe), ei au primit acordul de la Euroins pentru reparație și au reparat mașina. Au zis că se ocupa ei direct de tot, incluvis de plata de la Euroins. Nu au avut o piesă și au comandat-o, dar până să vină, au fost retrasă autorizația Euroins.
Acum service-ul îmi spune că pot să ridic mașina doar dacă plătesc eu și să îmi recuperez eu banii după de la fond. Întrebarea mea e: dacă am semnat cesiune de creanțe mai pot eu să fac cerere de plată, sau să deschid dosar nou de daune pe siteul fondului?
Știe cineva cum se procedează în altfel de situație? Sau unde mă pot informa?”, se arată în postarea șoferului păgubit.
Imadiat, utilizatorii grupului au început să comenteze. Unii au spus că trebuie să meargă cu poliția să își ridice mașina. Alții că mai bine plătește.
”Eu îți demontam toate piesele. Nu muncește nimeni pe gratis”
În timp ce utilizatorii îl sfătuiau pe șoferul păgubit să se adreseze autorităților, un alt utilizator, posibil angajat al unui service, o ține un ași bună să plătească din buzunar chiar dacă alta a fost înțelegerea la început.