SUMMIT DE AFACERI Remodelarea industriei de retail în perioada post-pandemie

DE Newsweek | Actualizat: 10.05.2022 - 21:29

Lumea post-covid va fi o lume schimbată. Restricțiile, lucrul de acasa, schimbarea comportamentelor de consum au trasat o nouă direcție în piața de retail, cu provocări, dar și cu noi oportunități.

SHARE

Acestea este contextul în Newsweek România organizează evenimentul:

„#2022 SUMMIT DE AFACERI Remodelarea industriei de retail în perioada post-pandemie”.

Evenimentul va avea loc pe data de 10 mai, ora 16.00.

„#2022 SUMMIT DE AFACERI dedicat pieței de retail din România” se va desfășura online și va fi transmis în  direct pe newsweek.ro  (site aflat Top 10 cele mai citite site-uri de Știri și Analize din România în clasamentul publicat de SATI, cu un trafic de peste 2,2 milioane de cititori unici pe lună) și pe pagina de Facebook a Newsweek România (peste 60.000 de urmăritori și un impact lunar al postărilor – post reach – de peste 5 milioane persoane.

Consumatorii au experimentat o trecere de la normalitatea pe care o știau la o viață cu restricții, ceea ce le-a schimbat prioritățile, nevoile și comportamentul.

După o perioadă în care comerțul online a câștigat teren, revenirea la experiența din magazinele fizice, restaurante sau locuri de distracție va trebui să reprezinte unul dintre principalele obiective din retailul fizic.  Focusul este pe cele mai bune experiențe pentru clienți, iar magazinele fizice ar putea deveni locuri de
divertisment pentru cumpărători și de interacțiuni sociale. 

Peste toate acestea, tehnologia va domina comerțul cu amănuntul. 

Aplicațiile pentru telefoanele mobile, care vor ghida clienții către produsele dorite, senzori care să semnaleze lipsa produselor din rafturi, scanarea produselor direct la raft și plata lor din portofelul digital sunt doar câteva soluții de ultimă oră care ușurează modul de a cumpăra. 

O altă temă importantă de discuție pentru retaileri este forța de muncă din magazinele fizice, ce reprezintă o componentă importantă a afacerilor. Cu toate că este dominată de foarte multe dileme, piața de comerț autohtonă rămâne una atractivă pentru retaileri și dezvoltatori.

În cadrul evenimentului vom discuta despre toate aceste provocări  cu specialiști în domeniu, analiști și consultanți.

SPEAKERI:

Barna Tánczos Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor

Sebastian Mahu Head of Asset Management Iulius

Mario Crețu Corporate Affairs Director, Carrefour România

Valer Hancaș Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România

Bogdana Gheorghe Managing Director, Retail Zoom Romania

Mihai Duță Senior Editor, Newsweek România.

PRATENERI: IULIUS, CARREFOUR ROMÂNIA, KAUFLAND ROMÂNIA


PANEL DE DISCUȚII
 

➜ Care au fost lecțiile pandemiei pentru industria de retail?

➜ Ce soluții există pentru relansare? Cum se va schimba interacțiunea cu publicul consumator?

➜ Cum vor ajuta noile tehnologii pentru îmbunătățirea experienței consumatorului?

➜ Cum se remodelează afacerile din domeniul de retail?

➜ Comerțul online vs offline. Avantaje și provocări.

➜ Cum va arata piața de retail în următorii ani? Ce proiecte noi se anunță?

➜ Stadiul implementarii Sistemul Garanție – Returnare în România.

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te