Compania Awin Global angajează specialiști pentru noul birou din ansamblul mixed-use Palas Iași

DE Andrei Vasilescu | Actualizat: 08.04.2024 - 15:54
Palas Iași Foto: Palas
Palas Iași Foto: Palas

Awin Global, o companie specializată în furnizarea unei platforme tehnologice globale de marketing, își extinde biroul din ansamblul mixed-use Palas Iași și recrutează pentru mai multe posturi.

SHARE

Awin Global, o companie specializată în furnizarea unei platforme tehnologice globale de marketing, își extinde biroul din ansamblul mixed-use Palas Iași și recrutează pentru mai multe posturi.

Awin este prezent la Iași din anul 2023, fiind localizat în clădirea de birouri United Business Center 3 (UBC 3), parte din Palas.

Compania Awin Global angajează specialiști pentru noul birou din ansamblul mixed-use Palas Iași

Planurile de dezvoltare pentru această locație vizează angajarea de personal și extinderea echipei, respectiv crearea unui mediu care să reflecte valorile și cultura Awin, a unui loc incluziv, unde oamenii pot fi autentici și își pot atinge potențialul maxim.

Compania caută specialiști în domenii variate, precum IT, marketing, finanțe și resurse umane. 

Virpy Richter, CFO Awin, a declarat următoarele referitor la planurile de la Iași:

„Alegerea Iașului a fost o decizie strategică pentru Awin, determinată de mediul tehnologic în plină dezvoltare și de numărul mare de profesioniști talentați de aici.

După o perioadă pilot încheiată cu succes, Awin a recunoscut potențialul orașului și a decis să închirieze pe termen lung un spațiu de birouri de peste 800 de metri pătrați.

Îi încurajăm pe toți cei interesați să exploreze potențialele oportunități de carieră și să pătrundă în cultura caldă și flexibilă a companiei noastre.

Ne construim viitoarele rezerve de talente de aici, din lași, în special în domenii precum serviciile pentru clienți, inginerie IT și operațiuni financiare. Oferim beneficii competitive, cum ar fi flexibilitatea la locul de muncă și facilitățile de top, care asigură un mediu de lucru confortabil și productiv.

Birourile noastre sunt proiectate cu grijă, punând accent pe funcționalitate și estetică pentru a susține în mod eficient nevoile echipei noastre.”

Angajații Awin se bucură de beneficiile generoase care fac parte din cultura companiei, cum ar fi săptămâna flexibilă de lucru, platforme interne de învățare, cursuri de limbi străine, abonamente pentru sănătate, indemnizații pentru mobilier pentru telemuncă, programe de wellbeing și alte avantaje pe întreaga durată a anului.

Tehnologia și instrumentele inovatoare ale Awin oferă o monitorizare riguroasă a vânzărilor și le permit agenților de publicitate să monitorizeze campaniile pentru o optimizare maximă.

Pilonii companiei Awin sunt alegerea, controlul și personalizarea, ceea ce situează platforma de marketing afiliat cu mult peste opțiunile tradiționale de marketing și publicitate.

Awin reușește acest lucru prin ecosistemul de parteneri, care le oferă clienților atât caracteristici inovatoare ale platformei, cât și soluții de comerț electronic de tip plug-and-play, care îi vor ajuta să ajungă la noi segmente de public, să crească vânzările și să genereze mai multe venituri pentru afacerile lor online.

Despre Awin

Awin Global are peste 20 de ani experiență și conectează companiile cu clienții din întreaga lume, din segmentele de retail, telecomunicații, călătorii și finanțe.

Parte din Axel Springer și United Internet Groups, cu ShareASale și Commission Factory, rețeaua globală de afiliați Awin este compusă din 17 birouri din întreaga lume, cu peste 1.400 de angajați.

Peste 30.000 de agenți de publicitate utilizează platforma Awin pentru a colabora cu peste un milion de parteneri diverși, ajutându-i să genereze mai multe vânzări, să își extindă arealul de clienți și să își consolideze brandul.

În ultimul an financiar, Awin a generat venituri de 17 miliarde de euro pentru agenții săi de publicitate și 1,3 miliarde euro pentru editorii săi. Platforma amplă de marketing afiliat a Awin le oferă companiilor din numeroase industrii instrumentele pentru a se extinde online și pentru a crea parteneriate de încredere cu afiliați tradiționali, influenceri și companii inovatoare din domeniul tehnologiei care ajută la stimularea dezvoltării.

Despre United Business Center

Compania IULIUS a dezvoltat, în centrul Iașului, cel mai mare pol de birouri și business din afara Capitalei. Cele șapte clădiri de birouri din ansamblul mixed-use Palas, reunite sub brandul United Business Center, și Palas Campus, din proximitate, însumează peste 130.000 mp închiriabili, în care activează peste 70 de sedii de companii, cu mai mult de 14.000 de angajați.

IULIUS a dezvoltat rețeaua UBC și la nivel național, având 4 clădiri premium, cu o suprafață de 80.000 mp, integrate în ansamblul mixed-use Iulius Town Timișoara, și alte 3 clădiri, de 26.200 mp, în proximitatea Iulius Mall Cluj. Toate clădirile sunt certificate LEED, fiind concepute și construite cu respectarea principiilor internaționale de eficiență și sustenabilitate.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te