Cum se pot reinventa companiile pentru a depăși mai ușor crizele economice

DE Newsweek România | 25.05.2020 - 19:49

Criza generată de coronavirus, care a lovit mediul de afaceri în ultimele aproape trei luni, poate fi o lecție importantă pentru viitor. Companiile se pot folosi de ea pentru a-și pune la punct planuri care să le ajute să traversele mai ușor momente dificile similare.

SHARE

„În primul rând, este obligatoriu ca fiecare companie să aibă un plan de continuitate a afacerilor. Și asta gândindu-se la cele mai imposibile sau improbabile situații. Ce facem dacă nu mai putem funcționa normal? Crearea unui astfel de plan, dar și exersarea lui de câteva ori ne va găsi mult mai pregătiți pentru neprevăzut”, consideră Mirela Marin, head of corporate bank IT Domain, Deutsche Bank Global Technology Center

Potrivit acesteia, inovarea și digitalizarea sunt factori cheie care ar trebui să existe în strategiile fiecărei companii.

Mai mult, un alt punct important îl reprezintă existența unei guvernante clare, precum și a unor indicatori de performanță inclusiv comportamentală și de continuitate a afacerilor care permit monitorizarea activității și care oferă capacitatea de a lua decizii rapide și adaptare la noile condiții.

Mai multe amănunte pe Wall-Street.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te