Dispare un lanţ celebru de produse alimentare, făcute doar în România. Cum a fost posibil?

DE Florin Budescu | Actualizat: 07.06.2024 - 10:26
Dispare un lanţ celebru de produse alimentare, făcute doar în România. Cum a fost posibil? - Foto: NeedPix/CC0

Dispare un lanţ celebru de produse alimentare, făcute doar în România. Cum a fost posibil? Retailerul olandezo belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțului Mega Image, a închis recent și ultima unitate.

SHARE

Dispare un lanţ celebru de produse alimentare, făcute doar în România. Cum a fost posibil? Retailerul olandezo belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțului Mega Image, a închis recent și ultima unitate Gusturi Românești.

Brandul a fost introdus pe piață, în anul 2015, cu scopul de a comercializa produse cu specific românesc, realizate după reţete tradiţionale.

Dispare un lanţ celebru de produse alimentare, făcute doar în România. Cum a fost posibil?

Magaznul din Bd. Mihalache, ultimul închis, a fost și prima unitate de acest tip a companiei.

Retailerul olandezo belgian Ahold Delhaize, proprietarul lanțului Mega Image, a închis recent și ultima unitate Gusturi Românești, brand introdus pe piață în 2015 cu scopul de a comercializa produse cu specific românesc, realizate după reţete tradiţionale.

Magazinul din Bd. Mihalache, ultimul închis, a fost și prima unitate de acest tip a companiei.

Citeşte şi: Produsele lactate vor fi separate de cele care doar imită laptele, conform unei noi legi

Recent, compania a închis și ultima unitate sub sigla Gusturi Românești, respectiv magazinul din bd Mihalache, potrivit unui anunț al companiei în Monitorul Oficial. Acesta a fost de altfel și primul magazin de acest tip al rețelei, conform Economica.net.

„Fiecare magazin Mega Image are întregul portofoliu de produse Gusturi românești, iar planul strategic este să extindem și mai mult gama de produse.

În prezent, clienții pot alege dintr-o selecție bogată de bunătăți inspirate din rețete locale, fabricate în România, de la lactate, brânzeturi, carne și specialități, fructe și legume de sezon, făinoase, dulciuri și snacks-uri, sucuri naturale, înghețata și multe altele.

Citeşte şi: Magazinele Profi au zilele numărate. Consiliul Concurenţei analizează tranzacția. Cine le preia?

Magazinul Gusturi Românești din Bd. Ion Mihalache se afla în proximitatea unui alt magazin Mega Image, care dispune deja de întregul sortiment de produse Gusturi românești, prin urmare le-am adus pe ambele în același spațiu”, au explicat pentru Economica oficialii Mega Image.

Brandul Gusturi Româneşti a fost introdus în piață de Mega Image în 2015 după ce retailerul a preluat 20 din cele 22 de magazine ale producătorului de mezeluri Angst, deținut de familia Minea.

Astfel, unitatea Gusturi Românești de pe Bulevardul Ion Mihalache, un magazin de 134 mp, este o fostă locaţie Angst la fel ca și altele precum una din zona Moghioroș, deschisă tot în 2015.

E pe trei continente

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 975 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image și Shop&Go.

Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente. Compania a raportata în 2023 afaceri de peste 9,8 miliarde de lei.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te