Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi în timp real prezența la vot
7.725.330 Votanți în România
42,90 %
635.238 Votanți în străinătate
Click aici pentru statistici complete

FOTO Clienți nemulțumiți în supermarketul complet autonom Penny: ”La case, un om verifică de 2 ori”

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 30.05.2024 - 09:31
Clienții nemulțumiți, în supermarketul complet autonom Penny - Foto: Facebook/ Penny (rol ilustrativ)
Clienții nemulțumiți, în supermarketul complet autonom Penny - Foto: Facebook/ Penny (rol ilustrativ)

La câteva zile de la inaugurarea magazinului complet autonom din București, clienții au mers să facă cumpărături și să testeze sistemul. Au luat produsele de pe rafturi, le-au pus în coș, însă surpriza a apărut la casă

SHARE

Clienții s-au dus cu mari așteptări la primul magazin complet autonom. Oamenii au crezut că nu vor pierde mult timp în magazin pentru că nu vor mai trebui să scaneze produsele, care urmau să fie înregistrate într-o listă în momentul în care erau ridicate de pe raft. 

La casele de marcat au avut însă o surpriză, Angajații magazinului au verificat produsele clienților, iar oamenii au fost nevoiți să aștepte mai mult la coadă. 

Clienți nemulțumiți în supermarketul complet autonom Penny. ”La case, un om verifică de 2 ori”

”Penny magazin automat complet, pe Iuliu Maniu. 2-3 camere la fiecare raft, la case un om verifica ce ai cumpărat. De două ori. Coadă”, a explicat un client al magazinului Penny. 

Foto: Facebook

Newsweek a trimis câteva întrebări retailerului solicitând explicații pentru situația aceasta. Până la ora publicării acestei știri, nu am primit niciun răspuns. 

Săptămâna trecută, Penny a deschis primul magazin complet autonom. Conform anunțului companiei, clienții nu mai trebuie să scaneze singuri produsele sau să stea la cozi interminabile la casele de marcat.

Totul se face automatizat. Iar dacă oamenii se răzgândesc, produsele vor fi scoase instant de pe listă, după ce acestea vor fi puse înapoi pe raft.

“Ducem experiența cumpărăturilor la următorul nivel. În primul magazin complet autonom PENNY, intri, îți rezolvi rapid lista de cumpărături și plătești la final, fără să petreci timp la casa de marcat. Alege-ți produsele preferate din selecția noastră și pune-le fără griji direct în sacoșa ta, pentru că articolele sunt scanate automat, prin intermediul unui sistem de camere smart, amplasate în magazin.

Citește și: Primul magazin automatizat din România. Clienții nu scanează produsele şi nu plătesc la casă

Poți oricând să plasezi produsele înapoi la raft, iar acestea se vor scadea automat de pe bon. Chiar dacă nu vei reuși sa plasezi produsele la locul lor, sistemul își va menține funcționalitatea iar produsele nu vor apărea pe bon”, transmite retailerul într-un comunicat.

Interesant este atunci când te apropii de casa de marcat. Lista este afișată pe ecran atunci când te apropii. 

Citește și: Un supermarket le acordă angajaților bonusuri de 6.700 €. Este cunoscut și românilor

Penny este un concept al grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. La finalul anului trecut, rețeaua Penny din România număra 376 de magazine.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te