„Cu adevărat importantă este consecința unirii GMP cu WEBSTYLER, și anume produsul pe care îl vom livra clienților. Este nenatural în 2018 să gestionezi un brand pe bucățele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrată pentru că noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul diferă din ce în ce mai mult de la un public țintă la altul”, a spus Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER și fondatorul WEBSTYLER.
Acționarii noii agenții sunt Felix Tătaru, Bogdan Nițu și Georgiana Cujbă. Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va continua să fie implicat în proiectele strategice care presupun consultanță din funcția de președinte al GMP Group, din care fac parte și GMP PR, Point Public Affairs și Chapter 4 Romania.
„Experiența internațională de la IAA mi-a arătat că în contextul în care totul în jur se transformă și business-urile de comunicare trebuie să urmeze această tendință. Sir Martin Sorell a spus de curând că industria comunicării trebuie să se schimbe radical, lateral.
Nu există încă modele internaționale de succes, dar știm că este nevoie să ne reinventam, să întinerim în mentalitate și comportament, să fim mai agili, să căutam mai mult sens în ce facem așa cum caută oamenii cărora ne adresăm prin comunicarea brandurilor”, a spus Felix Tătaru, președintele GMP Group.
GMP și WEBSTYLER au o colaborare îndelungată, iar în decursul ultimului an echipele celor două agenții s-au mixat, creând o nouă echipă, comună, cu 70 de angajați.
„E o mișcare îndrăzneață la care am lucrat mare parte din 2018, care te scoate din zona de confort pentru că nu știi unde ajungi și nici nu ai promisiuni ferme pe durata procesului de unire. Însă, dacă dorim un produs adaptat următorilor ani trebuie să ne asumăm asta, pentru că niciodată confortul nu a mers mână în mână cu inovația.
Și asta e valabil pentru toți oamenii agenției, motiv pentru care le mulțumesc colegilor care cred în viziunea noastră comună și continuă alături de noi, dar și celor noi care ni s-au alăturat în ultimele luni, dând credit visului nostru. Cred că agenția viitorului trebuie să trăiască într-o versiune beta, ușor adaptabilă și gata să integreze rapid noi expertize sau procese de lucru”, a explicat Bogdan Nițu.
GMP+WEBSTYLER pariază pe creativitate și pe consultanță. „Creativitatea ne-a unit si promitem să fim disruptive în continuare. În egală măsură, vrem să fim partenerii clienților noștri și să avem impact real în business-urile lor”, a adăugat Bogdan.
Istoric
Având un istoric de campanii de succes la care au lucrat împreună, dintre care cea mai recentă este #TraiascaCapraVecinului, pentru PressOne, GMP și WEBSTYLER au semnat în ultimii ani campanii premiate în festivaluri internaționale și locale precum Why Don’t You Come Over și Romanians Adopt Remanians pentru Gândul, rebrandingul Telekom – Experiențe împreună, Stadionul virtual pentru Federația Română de Fotbal, Mispelling on Sales pentru Domo, 1 iunie - Zi Liberă pentru Itsy Bitsy, si constructii sustenabile de brand precum Timișoreana, Rompetrol, Telekom, Petrom - Tara lui Andrei, Itsy Bitsy.
GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Fondată în urmă cu 20 de ani este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului în Europa Centrală și de Est la Golden Drum.
De-a lungul timpului a fost recunoscuta drept cea mai eficientă agenție independentă românească în cadrul competiției Effie Awards. WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional.
De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai înalte standarde, agenția deține peste 80 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate care premiază creativitatea și eficiența. Bogdan Nițu a fondat WEBSTYLER în urmă cu 18 ani.
A ales comunicarea digitală încă de pe vremea când clienții întrebau de ce au nevoie de un site, pentru că era un domeniu unde inovația putea deveni regulă. A facut din WEBSTYLER agenția deceniului (2001-2010) și de șapte ori agenția anului la Internetics, dar si si prima agentie de digital care a intrat in top 3 la Effie Awards.
Începând din 2014, Bogdan susține cursuri la modulul digital al Scolii IAA, iar între 2016-2018 a fost membru în boardul IAA.
Consideră că principalul rol al comunicarii este acela de a crea relații autentice, puternice între branduri și consumatori. Pasionat de sport, Bogdan a devenit în ultimii ani unul dintre promotorii marketingului sportiv în România și a susținut introducerea unei categorii speciale pentru marketingul sportiv la premiile Effie, România fiind prima țară din lume cu aceasta categorie în festival.