Ikea, veste bună pentru toți clienții. Ce se va întâmpla cu prețurile din magazine?

DE Alexandra Lupascu | Actualizat: 30.01.2024 - 17:18
Ikea, veste bună pentru toți clienții. Ce se va întâmpla cu prețurile din magazine? Foto: Pexels (fotografie cu caracter ilustrativ)

Persoanele care au în plan să facă noi achiziții trebuie să știe faptul că magazinul a pregătit reduceri substanțiale la produse.

SHARE

IKEA va deveni mai ieftină la nivel mondial, inversând efectiv creșterile din 2022. Reducerile de prețuri sunt puse în aplicare din motive strategice, și anume pentru a atrage clienții înapoi în magazin prin accesibilitate.

Marele magazin este capabil să reducă prețurile deoarece a găsit oportunități de economisire a costurilor și deoarece prețurile materiilor prime au scăzut. Se așteaptă ca acest lucru să ducă la o creștere a volumului de vânzări.

Șeful departamentului de retail al Ingka Group, cel mai mare proprietar al magazinelor IKEA, a subliniat legătura dintre strategiile de preț și performanța vânzărilor.

Ikea, veste bună pentru toți clienții. Ce se va întâmpla cu prețurile din magazine?

De exemplu, compania a observat deja o revenire a produselor cu discount, cu o creștere a vânzărilor unor containere.

Ikea a dfat câteva exemple:

IKEA a făcut o investiție semnificativă de 55 de milioane de euro în Canada și a vizat reduceri de prețuri la peste 1.500 de produse. În Belgia, consumatorii se pot aștepta la prețuri reduse la 2.600 de produse începând cu 1 februarie. Sute de reduceri de prețuri sunt planificate și în India.

Citește și: Oglinzi periculoase de la IKEA. Au căzut ”neașteptat” de pe perete. Cum s-a întâmplat acest lucru

Germania - cea mai mare piață a IKEA -, precum și Suedia și Marea Britanie au fost, de asemenea, notificate cu privire la viitoarele reduceri de prețuri.

Citește și: Ikea oferă salarii de patru ori mai mici în România decât în Austria, unde un casier ia minim 2.100€

Karina Hartai, șefa magazinului din Piața Örs Vezer, a declarat că IKEA a majorat prețurile în mod repetat în ultimii ani din cauza constrângerilor de aprovizionare, a problemelor de aprovizionare și a șocurilor legate de costuri, însă anul trecut compania suedeză nu a mai crescut prețurile, iar în exercițiul financiar de la 1 septembrie până la 31 august a redus prețurile pentru a doua oară la aproximativ 1.800 de produse, cu o medie de 17%.

Urmărește-ne pe Google News

Comentarii 0

Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
© 2024 NEWS INTERNATIONAL S.A.
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te