IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS, un proiect de reconversie urbană

DE Adrian Costin | Actualizat: 01.10.2024 - 16:00
IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS, un proiect de reconversie urbană Foto: IULIUS
IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS, un proiect de reconversie urbană Foto: IULIUS
IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS, un proiect de reconversie urbană Foto: IULIUS
IULIUS aduce conceptul JUMBO în premieră în Cluj, în cadrul RIVUS, un proiect de reconversie urbană Foto: IULIUS

RIVUS Cluj-Napoca, noul proiect de reconversie urbană al companiilor IULIUS și Atterbury Europe, va include un parteneriat cu JUMBO, unul dintre cei mai mari retaileri de jucării, articole pentru casă și produse pentru casă și sezoniere din Balcani, prezent pe piața autohtonă.

SHARE

Cunoscut pentru gama largă de produse la prețuri convenabile, retailerul grecesc va intra în premieră în Cluj, fiind unul din top 3 branduri așteptate de clujeni conform sondajelor de piață și consultărilor publicului. 

IULIUS a semnat un parteneriat cu JUMBO, care va intra pe piața din Cluj prin proiectul de reconversie urbană RIVUS, ce va transforma o fostă platformă industrială într-un ansamblu cu probabil cea mai mare diversitate de funcțiuni din țară – retail, cultural, entertainment, office, parc.

Investiție a companiilor IULIUS și Atterbury Europe în valoare de peste 500 de milioane de euro, RIVUS Cluj-Napoca are la bază un concept family-friendly și va include cea mai mare suprafață de retail din țară, de peste 145.000 mp închiriabili.

În componenta de retail, RIVUS va integra atât peste 400 de branduri, cât și funcțiuni și servicii variate, cum ar fi fresh market, hub medical, facilități sport și wellness, centre interactive de entertainment pentru toate categoriile de vârstă, tehnologii cinematografice în premieră regională și open air cinema, ancore foarte puternice, cu profil dedicat familiilor și home&deco, precum și cafenele cu tematică internațională și restaurante concept.

JUMBO este cel mai mare retailer de jucării, articole pentru casă și produse sezoniere din Balcani, care oferă o varietate de bunuri la prețuri competitive, adresate nevoilor întregii familii. Conceptul JUMBO din RIVUS se va întinde pe aproximativ 8.000 mp, unde se vor găsi jucării, articole pentru bebeluși, produse de birotică și papetărie, decorațiuni, produse sezoniere și obiecte de uz casnic.

„Suntem bucuroși să anunțăm primul retailer pe care îl vom aduce mai aproape de clujeni, prin proiectul RIVUS. JUMBO este un brand foarte așteptat de clujeni, după cum a reieșit din studiile și consultările pe care le-am realizat pentru a înțelege cât mai bine publicul local, situându-se în top 3 cei mai doriți și așteptați retaileri.

JUMBO este o premieră pentru portofoliul nostru de parteneri și ne bucurăm că le vom oferi clujenilor, împreună, experiențele pe care și le doresc.

RIVUS va fi cel mai amplu lifestyle center din România, cu funcțiuni în premieră pe piață și concepte statement. Un proiect care se anunță deja extrem de ofertant și atractiv prin diversitatea tematică, dar și prin noile repere de shopping, entertainment, culturale și de socializare, și care primește un interes major din partea pieței”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Grupul JUMBO este prezent în România cu 19 magazine, dintre care 5 în București-Ilfov, două în Oradea și câte un magazin în orașele Timișoara, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila, Brașov, Craiova, Sibiu și Iași. Compania deține și magazinul online E-JUMBO.

„Parteneriatul cu IULIUS privind dezvoltarea unui nou magazin în România, în RIVUS Cluj-Napoca, reprezintă o decizie strategică, care susține materializarea obiectivului nostru de a ne menține și consolida poziția dominantă pe piață, pe segmentul retailului de jucării, produse de birotică și papetărie și alte articole conexe.

Vânzările JUMBO din România sunt pe un trend ascendent, ceea ce confirmă interesul crescut de care se bucură conceptul în această țară și ne bucură faptul că am reușit să identificăm oportunitatea de a fi prezenți și în unul dintre cele mai mari și mai active orașe din România.

Pentru că, într-adevăr, considerăm prezența în proiectul RIVUS o oportunitate, cunoscând dorința clujenilor de a avea acces la produsele JUMBO și în orașul lor, dar și beneficiile pe care le va genera prezența într-un concept mixed-use de o atât de mare diversitate și complexitate”, a spus Apostolos Vakakis, proprietarul rețelei de magazine JUMBO.

RIVUS, o investiție de peste 500 milioane de euro

Proiectul de reconversie urbană RIVUS este o investiție de peste 500 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, prin intermediul căreia va fi redată comunității o fostă zonă industrială nevalorificată de 14 hectare. RIVUS se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local.

Conceptul RIVUS, primul proiect implementat în România al renumiților arhitecți olandezi UNStudio, este inspirat din ceea ce și-a dorit comunitatea. RIVUS va integra:

  • Cea mai mare suprafață de retail din România – 145.000 mp (integrând atât mall-ul – 120.000 mp, cât și facilitățile de retail complementare), într-un concept mixed-use care completează experiența de shopping cu servicii și facilități publice și de timp liber
  • Peste 400 de magazine, inclusiv premiere regionale și naționale
  • Peste 30 noi restaurante-concept și cafenele cu orientare spre râul Someș
  • Fresh Market pentru producătorii autohtoni
  • Un nou parc și spații verzi amenajate de peste 52.000 mp, cu 700 de copaci maturi și peste 100.000 de plante de diferite dimensiuni
  • Grădină japoneză pe acoperiș, fațade înierbate și acoperiș verde
  • Două clădiri industriale reconvertite în spații culturale, coworking și servicii
  • Centru de live arts și sală de spectacole, funcțiuni culturale pentru prima dată integrate într-un proiect real-estate din România
  • Concepte de entertainment pentru toate vârstele
  • Cele mai noi tehnologii cinematografice, în premieră în Transilvania, și open air cinema
  • Spații de birouri premium și green – 15.000 mp GLA
  • Investiții în conectivitate și mobilitate: pod rutier și două pasarele pietonale peste Someș, modernizare străzi, piste de bicicletă, până la 4.800 de locuri de parcare, 1.200 de spații pentru biciclete etc.

Descoperă cel mai amplu proiect de reconversie urbană din România pe www.rivus.ro și pe platformele social media: www.instagram.com/rivusclujwww.facebook.com/rivuscluj.

JUMBO, una dintre cele mai mari companii de retail din Balcani

JUMBO a fost înființat în 1986, în Atena, Grecia. JUMBO este una dintre cele mai mari companii de retail din Balcani, cu 87 de magazine: 53 în Grecia, 5 în Cipru, 10 în Bulgaria și 19 în România, cu circa 7.000 de angajați, precum și magazinul online E-JUMBO.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te