Ce BMW-uri preferă românii și ce BMW-uri cumpără nemții? Diferențele sunt colosale. Bavarezii conduc top-ul global al celor mai vândute mașini premium în 2023. Iar în România, BMW e cea mai de succes marcă premium atât pe piața de mașini noi, cât și pe cea second-hand.
Fostul mare fotbalist Sabin Ilie nu e familiarizat cu ultimele tehnologii. Cheia digitală a noului BMW X5 l-a încurcat. A dat cu cardul și la clanță, și la geam secunde bune până să reușească să deschidă mașina.
George Papagheorghe, „Jorge” cum este cunoscut artistul pe scenă și în showbiz, conduce un BMW X5 ultimul model, care costă peste 100.000 €, și, cel puțin când se grăbește, nu prea ține cont de regulile de circulație. A intrat cu botul pe interzis și a parcat pe trecere.
Faptul că producătorii auto chinezi se „inspiră” de la cele mai de succes modele de pe piața globală nu mai este demult o noutate. Chery a prezentat însă, recent, Tiggo 9, un SUV ce aduce cu BMW X5, Audi Q7 și Range Rover Velar, cu un preț de pornire sfidător, de 23.060 $.
Dacă Poliția Română își înoiește flota cu 600 de BMW-uri Seria 3 cu tracțiune integrală și 184 de cai putere, specificând în caietul de sarcini o transmisie cu minimum „8+1” trepte, Poliția din Madrid a comandat 169 de BMW-uri, inclusiv un BMW X5 cu plug pentru deszăpezire.