Fără electrificare, normele drastice de poluare din Europa sunt dificil de respectat. Prin urmare, după Mondeo, Kuga și Puma, Ford propune în premieră sisteme de propulsie mild-hybrid (mHEV) pe modelele Fiesta și Focus.
Ford se află în plină campanie de diversificare a gamei sale crossover/SUV. Iar presa britanică afirmă că SUV-ul dezvoltat pe platfoma lui Fiesta, care a fost recent surprins camuflat în teste, îi va lua locul deja bătrânului Ford EcoSport, produs exclusiv în uzina de la Craiova.
Ford a ales una dintre cele mai mari mine de sare din Europa, aflată la 400 de metri sub pământ, pentru a demonstra potențialul noului hot-hatch Fiesta ST. La volanul mașinii s-a aflat pilotul WRC Elfyn Evans.
Cum orice constructor care se respectă are cel puțin o propunere de SUV/crossover în fiecare segment, Ford s-a repliat și oferă, pe lângă Kuga și Edge, Fiesta Active. Urmează Ka+ Active și Focus Active.