Costurile electrificării mașinilor nasc „monștrii”. General Motors și Hyundai au semnat, se poate spune, parteneriatul anului. Vor să dezvolte împreună noi modele de mașini electrice, platforme și sisteme de propulsie și tehnologii.
Digitalizarea și conectivitatea schimbă business-ul auto. Din ce în ce mai mulți productori încearcă să transforme mașinile într-un fel de smartphone-uri pe roți cu acces în magazine virtuale și opțiuni contra cost, pe bază de abonament lunar sau anual.
Prima decizie a lui Elon Musk în calitate de nou proprietare al Twitter este înfiinţarea unui consiliu special pentru moderarea conţinutului.
Electromobilitatea este viitorul, având în vedere normele de poluare din ce în ce mai drastice. Dar, cum pentru a vinde mașini electrice sunt necesare investiții substanțiale în infrastructură, nu toată lumea este dispusă să suporte costurile.
GM Defence LLC, divizia de vehicule militare a General Motors, a câștigat un contract de 214,3 milioane de dolari cu ISV-ul (Infantry Squad Vehicle) dezvoltat pe baza lui Chevy Colorado ZR2 și va furniza US Army, într-o primă fază, 649 de astfel de vehicule de intervenție.