Trenul merge cu 35 km/h între Brașov și Sibiu, pe traseul inaugurat cu mai bine de 130 de ani în urmă, în 1892. Iar CFR nu poate electrifica linia de 35 de ani. După o licitație ratată în 2023, acum a lansat o nouă procedură pentru elaborarea unui studiu de fezabilitate.
Pană de curent în Gara de Nord București după ce o linie de contact a căzut pe o locomotivă. Ce a urmat și ce spun autoritățile competente?
Stadiul lucrărilor pentru primul tronson al magistralei de metrou M6, care va lega Piaţa 1 Mai de mall-ul de la Băneasa, a ajuns la 15-16%.
Locuitorii Cartierului Militari vor beneficia, începând de sâmbătă, 6 iulie, de o nouă linie de transport în comun care va asigura legătura cu centrul Capitalei şi pe care vor circula vehicule electrice, moderne şi nepoluante.
Linia de cale ferată 133 Timișoara-Cenad a fost construită între anii 1895-1903, iar acum, din cauza degradării, trenul „zboară” cu 20 km/h pentru a nu pune în pericol călătorii. CFR a anunțat lansarea licitației pentru reabilitare la un preț estimat de 17.866.706 lei.