O cale ferată vitală pentru România, care leagă Bucureștiul de Oradea și mai departe de Europa Occidentală, va fi modernizată cu 1.000.000.000 € ca să „zboare” trenul ca în 1873. Traseul cu multe serpentine feroviare rămâne același ca pe vremea Austro-Ungariei.
Autoritățile promit o nouă autostradă în sudul României, spunând că „obiectivul trebuie lansat urgent anul acesta. Adică, în 2024. Fostul premier PSD Victor Ponta, actual consilier al primului ministru Marcel Ciolacu, vorbea despre ea, însă, încă din 2013.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, promite că finalul lui 2024 vor fi dați în folosință 250 de kilometri de autostradă şi drum expres.
Ministerul Transporturilor a anunțat, recent, „cel mai scump proiect de care are parte orașul de pe Bega în ultimii ani”, reabilitarea căii ferate Timișoara Est – Ronaț Triaj și construirea a 4 pasaje rutiere. Specialiștii de la Pro Infrastructură spun că priectul e un fiasco.