30.000 de oameni rămân fără loc de muncă. Cel mai mare constructor european de mașini închide trei fabrici și face restructurări masive. Cei rămași, vor avea salarii mai mici.
27.000 de lucrători, în pericol. Unul dintre cei mai mari producători de oțel din UE are probleme și încearcă „să devină mai profitabil”.
60.000.000 € datorii în 6 ani. Ce conţine planul de restructurare al Tarom, datornic de lux la stat. Compania şi-a redus în 2023 pierderile la 18 milioane de euro, de la 55, în perioada anilor 2017 - 2022, a afirmat directorul general interimar al companiei.
2023 se încheie în curând și începe 2024, de la care sperăm la mai bine. Analistul economic Adrian Negrescu a spus într-un interviu pentru Newsweek România cum a fost acest an și la ce ne putem aștepta de la următorul.
Electrificarea mașinilor face prima „victimă” în România. Yazaki, unul dintre cei mai importanți producători de componente auto din România și din lume, a decis să închidă fabrica de la Buzău după doar doi ani de activitate și s-o restructureze pe cea din Ploiești.