Cea de-a 53-a ediție a Consumer Electronic Show (CES) a readus strălucirea inovațiilor și a noilor tehnologii în prim plan, după doi ani de provocări, legate de pandemie, criza semiconductorilor și scumpirile materiilor prime, pentru actorii din industriile implicate.
Microsoft a plătit 95$ pe o acțiune Activision-Blizzard, cu 45% mai mult față de suma la care acestea se tranzacționau pe bursă.
Pandemia a schimbat lumea și a accelerat digitalizarea și dezvoltarea de noi tehnologii, care, până nu cu mult timp în urmă, apăreau doar în filmele SF. Peste 2.300 de expozanți din întreaga lume și-au prezentat creațiile la CES 2022.
Anul pandemic 2020 a accelerat evoluţia locurilor de muncă digitale, iar primele locuri din Top 10 profesii ale viitorului anunţate de World Economic Forum nu seamănă cu nimic din standardul ocupaţional obişnuit.
În „era digitalizării“, tehnologia evoluează în pas alert. Dacă în „Industry 2.0“ roboții industriali și automotizarea liniilor de producție au fost în prim plan, acum, în „Industry 4.0“, lucrurile merg mai departe în numele eficientizării la maximum a producției.