„Radiografie” îngrijorătoare: Șase din zece angajați români nu știu ce trebuie să facă la serviciu

DE Mircea Neacșu | Actualizat: 04.06.2023 - 11:55
Șase din zece angajați români nu știu ce trebuie să facă la serviciu - Foto: pexels.com/ fauxels - Imagine cu rol ilustrativ
Șase din zece angajați români nu știu ce trebuie să facă la serviciu - Foto: pexels.com/ fauxels - Imagine cu rol ilustrativ

Aproape 60% dintre angajații români nu îşi cunosc responsabilităţile la locul de muncă, iar peste două treimi (67%) sunt rar evaluaţi de către angajator, uneori chiar deloc, arată rezultatele unui studiu de specialitate.

SHARE

Conform datelor centralizate de MKOR, din cele 9.000 de responsabilităţi exprimate în studiu, 88% sunt nemăsurabile, "asta înseamnă că angajaţii nu ştiu cu adevărat ce au de făcut, când şi cât pentru a performa".

De asemenea, 67% dintre angajaţi sunt evaluaţi mai rar decât lunar, majoritatea nefiind evaluaţi deloc, iar o mare parte având evaluări doar anuale.

În acelaşi timp, 71% dintre indicatorii faţă de care angajaţii au spus că le este evaluată performanţa sunt nemăsurabili.

Citește și: O mamă de 36 de ani câștigă 15.000 de dolari pe lună, lucrând numai 10 ore pe săptămână

30% dintre angajații români primesc bonusuri ca să-și facă treaba pentru care iau salariu

În ceea ce priveşte bonusurile, studiul arată că doar 8% dintre acestea sunt atribuite pentru îndeplinirea unor obiective măsurabile, în timp ce 23% sunt bonusuri primite de sărbători, iar peste 30% sunt acordate pentru ca angajaţii să îşi facă treaba pentru care primesc salariu (de exemplu: respectarea procedurilor, îndeplinirea responsabilităţilor sau încadrarea în termene).

Studiul de piaţă "Realitatea Managementului Românesc" a fost realizat de MKOR, la comanda TBF, pe un eşantion de 1.992 de persoane, cu nivel de încredere de 95% şi o rată de eroare de +/-2,4%.

Citește și: VIDEO Ana, melodie alături Mircea Baniciu pentru mama sa care a murit în 2022. Ți-am împlinit visul

Cercetarea a fost prezentată în cadrul unui eveniment dedicat antreprenorilor, organizat de către antreprenorul Răzvan Căzănescu, creatorul softului TBF de management.

The Basic Fundamentals (TBF) a înregistrat o cifră de afaceri de peste două milioane de euro, în ultimii doi ani, iar peste 3.000 de companii au implementat total sau parţial sistemul de management TBF Digital. 

Urmărește-ne pe Google News

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te