Pentru a afla mai multe despre echipajul #324 și campania ”Raise to Race”, am stat de vorbă înainte de startul de la Pitești cu Mirela Secan, inițiatoarea proiectului și președinta Asociației LIKE Bucharest prin care acesta se derulează.
Start în anonimat? De ce?
Am ales să anunțăm că echipajul #324 intră în “ring”, fără conferință de presă, fără ca măcar să ne prezentăm pilotul sau copilotul, fără a ne mândri cu rezultatele de până acum și fără a scoate în față victoriile și titlul obținut în 2018, în Grupa H, clasa 11. Fără a stabili obiective și a ne anunța sponsorii, spunem răspicat că suntem pregătiți și fără frică, pentru că... am pornit fără buget! Iar asta este cea mai tare provocare. Vrem doar să știe toată lumea că proiectul “Raise to Race” este gata.
Nu planează un mister total asupra echipajului #324. Google vă poate spune repede despre cine este vorba. Dar ce contează? În acest sezon competițional, cu ajutorul oamenilor, ei vor deveni personaje cu fețele acoperite, iar oricine susține proiectul se poate regăsi în oricare dintre ei. Vă voi spune doar că echipajul #324 este format dintr-un pilot extrem de talentat și foarte ambițios, de 22 ani, care confirmă toate caracteristicile și calitățile ”Generației Z”. Copilotul a participat la primul lui raliu când avea 21 ani, iar experiența acumulata între timp echilibreaza activitatea echipajului, el fiind un ”Millennials”, ca și mine.
Cui se adresează campania “Raise to Race”?
“Raise to Race” este un proiect adresat comunității, tuturor celor care nu au interacționat până acum cu motorsportul, care n-au simțit adrenalina pe marginea drumului la vreo etapă, este un proiect pentru tinerii care nu primesc nicio șansă sau pentru cei cărora li se traseaza tot timpul reguli, un manifest pentru noua generație care dărâmă bariere. “Raise to Race” este despre curaj și ambiție, este despre mine, despre tine și despre toți românii sau străinii fresh & cool, care nu se feresc să se afișeze și știu să ajute. Mașina de curse este pregătită să fie acoperită de fețele oamenilor frumoși sau caraghioși, creativi, nonconformiști, veseli sau triști, răzvrătiți sau curioși, pentru care implicarea este un mod de viata. Cu 10 euro poți fi ”FAN” și îți pui fața pe mașina de curse. Cu 100 de euro poți fi ”ANGEL”, iar noi îți vom duce mesajul mai departe! Cu 1000 de euro se poata implica orice companie care vrea să fie ”GODFATHER” pentru echipaj și care consideră că CSR-ul înseamnă și împlinirea viselor.
Ce se întâmplă pe platforma www.raisetorace.com?
Oricine poate alege sa fie ”FAN”, ”ANGEL” sau ”GODFATHER” în cadrul campaniei, pentru a face parte din visul echipajului #324 de a urca pe podium, chiar dacă nu i se dau prea multe șanse. Pe site se găsesc toate detaliile, în curând va fi disponibila si varianta in engleza, pentru comunicarea internațională, iar toată lumea se poate implica în acest proiect social, până la finalul anului.
Practic, în premieră națională și internațională, pentru fiecare dintre cele 8 etape ale CNR 2019, mașina de raliu a echipajului #324 devine locul unde oamenii inimoși se întâlnesc. Înainte de fiecare etapă, toate fețele fanilor vor fi printate pe stickere rotunde, pe care le vom lipi peste tot pe mașină. În acest fel, echipajul va avea susținătorii mereu alături. De asemenea, numele sau mesajele ”ANGEL”-șilor vor apare inclusiv pe combinezonul pilotului sau al copilotului. Și, ca să fie treaba-treabă, costa 100 de euro să faci public un hashtag #!
De asemenea, important pentru mine este ca la final să putem genera awareness atât pentru partenerii curajoși, cât mai ales pentru Campionatul National de Raliuri, astfel încât în 2020 să îl putem transforma într-un punct de atracție.
Dacă ”fanii” și ”îngerii” sunt persoane fizice, cine sunt și ce fac GODFATHER-ii?
GODFATHER pot fi acele branduri curajoase, cu ADN puternic, care, poate, nu s-au gândit niciodată să susțină un echipaj de raliu sau un proiect în motorsportul romanesc și, în ciuda bugetelor deja alocate, sau a unei strategii gândite și planificate în avans de agenții și departamente de CSR, PR sau marketing, vor spune DA și se vor implica în campania “Raise to Race”.
Important este ca brandurile de orice fel să înțeleagă că vor primi expunere premium pe mașină, pe casca pilotului/copilotului, pe toate materialele și, un lucru foarte important, vom genera content video personalizat, pentru a promova într-un mod creativ parteneriatele.