La începutul lui 2018, Simona Halep a rămas fără sponsor, după ce nu a prelungit contractul cu Adidas, germanii nedorind să îi satisfacă pretenţiile financiare. Ca atare, jucătoarea a ajuns în finală la Australian Open evoluând într-un echipament fără sponsor.
Nike a decis să îi achite sportivei din Constanţa 1,7 milioane de dolari anual şi un bonus de câte un milion de dolari pentru fiecare Grand Slam cucerit. Ulterior, Halep a cucerit, îmbrăcată în Nike, Roland Garrosul şi Wimbledonul, devenind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului, potrivit Digisport, care citează jurnaliștii publicației Baseline.
Aceștia au făcut un clasament al profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în istoria tenisului. Simona Halep ocupă locul trei în top, după Serena Williams şi Pete Sampras.
Sportiva este peste Nadal şi Federer (care, până anul trecut, a fost îmbrăcat de Nike).