Omnicom deserveşte peste 5.000 de clienţi în 70 de ţări, inclusiv McDonald's Corp şi Apple.
Nota nu a menţionat clienţii după nume şi nu este clar dacă vreunul dintre ei a întrerupt cheltuielile publicitare pe Twitter.
Mişcarea, relatată pentru prima dată de site-ul de ştiri tehnologice The Verge, subliniază un scepticism tot mai mare în rândul agenţiilor şi mărcilor cu privire la viitorul site-ului de microblogging de la preluarea de către Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari.
CEO-ul Tesla a învinuit grupurile de drepturi civile care fac lobby pe lângă agenţii de publicitate de pe Twitter să boicoteze serviciul până când Musk clarifică modul în care va controla dezinformarea şi discursurile instigatoare la ură asupra serviciului pentru scăderea ”masivă” a veniturilor.
”Abilitatea Twitter de a-şi menţine nivelul anterior al măsurilor de siguranţă şi eficacitatea mărcii pare a fi împiedicată pe termen imediat. Deşi OMG consideră că este puţin probabil ca acest lucru să aibă ca rezultat un mediu cu risc semnificativ mai mare pentru agenţii de publicitate, riscul de a fi asociat cu conţinut nesigur ar putea creşte şi, ca atare, ar trebui luat în considerare atunci când se decide utilizarea platformei”, potrivit notificării, relatează News.ro.
Vânzările de reclame au reprezentat peste 90% din veniturile Twitter în trimestrul al doilea din 2022.
Luna trecută, producătorul american de automobile General Motors a declarat că a oprit temporar publicitatea plătită pe Twitter.