Mark Zuckerberg a stat joi cu ochii pe cifrele de trafic ale noii sale reţele sociale şi a anunţat deja depăşirea mai multor praguri de utilizare la fiecare câteva ore.
După primele două ore din momentul lansării, şeful Meta anunţa deja că peste 2 milioane de oameni au început să folosească Threads.
Citește și: VIDEO Unei mașini electrice chinezești i-a căzut bateria pe mijlocul străzii, în mers
Două ore mai târziu, Threads ajungea deja la 5 milioane de utilizatori. După şapte ore din momentul lansării, noua reţea socială trecea deja de pragul de 10 milioane de utilizatorii.
Era de aşteptat să existe un interes mare pentru o nouă reţea socială dezvoltată de Meta, fie şi strict din curiozitate. Acesteia i se adaugă dezgustul pe care deja mulţi utilizatori şi l-au exprimat faţă de Twitter şi de modul în care această platformă este condusă de Elon Musk.
Citește și: Mirosul mâinilor poate identifica sexul. Câinii de urmă simt şi ştiu asta
Threads este exact o clonă de Twitter, cu aceeaşi funcţionalitate şi acelaşi design, în mare, plus logarea cu contul de Instagram. Lipsesc, în momentul lansării, anumite facilităţi - nu pot fi puse hashtag-uri, iar funcţia de căutare merge doar pentru nume de utilizatori.
Noua reţea socială nu este disponibilă şi în Europa. Meta nu s-a grăbit să o lanseze aici, pentru a evita să intre din nou „în conflict” cu autorităţile europene care se ocupă de protecţia datelor.