Bob Chapek, directorul executiv al Disney, a declarat că „următoarea graniță a modului în care poveștile Disney vor fi spuse este Metaverse-ul”, explicând că Metaverse-ul este „un loc perfect pentru a urmări pilonii strategici de dezvoltare a modului în care compania va interacționa cu publicul”, informează BBC.
Divizia Disney dedicată Metaverse-ului se va numi „Next Generation Storytelling & Consumer Experiences” și va fi condusă de Mike White, din poziția de vicepreședinte senior al Disney.
Citește și: FOTO Tehnologiile din filmele SF prind viață: Metaverse, androizi, mașina cameleon
Detaliind intrarea Disney în Metaverse, Bob Chapek a subliniat că „avem oportunitatea de a conecta aceste universuri (real și virtual, n.r.) și de a crea o paradigmă complet nouă pentru modul în care publicul experimentează și se implică în magia poveștilor Disney”.
Spre sfârșitul anului trecut, Facebook, redenumit recent Meta, a dat, se pare, un impuls fără precedent vastului proiect „Metaverse”, de creare a unei lumi virtuale în care utilizatorii, prin avatarurile lor, trăiesc, se joacă şi studiază într-o lume distopică cu ajutorul dispozitivelor haptice și de realitate virtuală, fără a fi prezenți fizic în locul respectiv.
Până acum, doar Meta și Microsoft au anunțat investiții de miliarde de dolari în Metaverse.