În cadrul RDW Design GO! a avut loc lansarea expoziției Connecting Horology - Past & Future! la sediul Albini Prassa din București.
Atmosfera specială a întregului eveniment a fost susținută de prezența mai multor personalități din sport, precum: Răzvan Raț, Alina Dumitru, Ionel Dănciulescu, Narcisa Lecusanu, Victor Hănescu, Marian Drăgulescu, Andrei Savenco, dar și Xavier Dietlin, fost internațional elvețian și jucător la Servette Geneva și FC Sion.
Albini Prassa a creat pentru a treilea an consecutiv un pod între arhitectură, design și mărcile de ceasuri - Tissot, Bomberg, ZRC, Louis Erard, Laurent Ferrier, Urwerk, Bulgari.
Lumea magică a lui Xavier Dietlin
Xavier Dietlin strălucește prin autenticitate și posedă harul de a transforma convenționalul în excepțional. Având o familie cu o bogată tradiție în industria construcțiilor metalice, acest fost fotbalist plin de energie și pasionat de provocări și inovație și-a transformat visul în realitate, alături de fratele și sora sa.
Citește și: Românul care a pus Bucureștiul pe meridianul Tissot
În decursul unei singure decade, Xavier a revoluționat industria construcțiilor metalice, dezvoltând segmentul de top pentru mărcile de lux.
Pe măsură ce mărcile de ceasuri de prestigiu au recunoscut rapid talentul său, designeri și arhitecți de renume, printre care se numără Peter Marino, au apelat în mod regulat la expertiza sa.
Citește și: Ceasul care bate ora exactă a Unirii
Mari corporații precum Mercedes Benz, Philip Morris și Huawei, dar și muzee celebre, inclusiv Muzeul de Artă Modernă MoMA din New York, i-au urmat exemplul, solicitându-i să creeze soluții tot mai avangardiste.
Cea mai mare colecție de ceasuri Art Deco din Europa
Scenografia celei mai mare colecții de ceasuri Art Deco din Europa a fost și ea ghidată de spiritul creativ al lui Xavier Dietlin.
Această colecție unică a fost creată din pasiunea Oanei Radovanovici și a lui Dragoș Perju, și oferă o adevărată călătorie în timp.
Pasiunea lor pentru ceasuri a început să se cristalizeze abia acum zece ani. Au început să colecționeze haotic, fără o direcție clară. În 2016, au fost seduși de fascinantul design al ceasurilor americane produse în perioada Art Deco.
Identificarea și achiziționarea modelelor de fabrică produse în anii '20-'30 ai secolului trecut, conexiunile create cu unii colecționari americani, găsirea reclamelor și cataloagelor din epocă, repararea sau cosmetizarea ceasurilor - toate acestea le-au configurat un nou mod de viață, mereu frumos și provocator.
Bucuria conturării unei colecții de nișă, de ceasuri americane, le întărește credința că "parfumul" aparent vetust al acestor mici opere de artă este, de fapt, mai fermecător ca niciodată, acum, în contemporaneitate.
Arhitectură, design, ceasuri și sport
Pentru al treilea an consecutiv, Albini Prassa reușește să creeze un pod între arhitectură, design și mărcile din portofoliul lor, inclusiv Tissot, Louis Erard, ZRC, Bomberg, Laurent Ferrier, Urwerk și Bulgari. Evenimentul Albini Prassa este parte din programul de evenimente satelit Design GO! în Romanian Design Week 2023.
Gazda evenimentului a fost Ion Schiau, proprietarul Albini Prassa, un om de business care a locuit mai mulți ani în Elveția și care, datorită experienței sale internaționale, consideră cu mare convingere că pentru evoluția sănătoasă a unei societăți este esențială implicarea mai multor companii în susținerea sportului.
De asemenea, invitații speciali au fost întâmpinați și de Valentin Popescu, care recent a început o colaborare pe zona de marketing sportiv cu casa de ceasuri elvețiene Albini Prassa, și a cărui implicare pe zona de marketing sportiv este deja cunoscută, el fiind unul dintre cei mai importanți experți de marketing sportiv din România.
Companie cu rădăcini în Elveția și România, Albini Prassa și-a început activitatea în România în anul 2004, ca distribuitor de ceasuri elvețiene, primul brand fiind Tissot.
În tot acest timp, Albini Prassa și-a aprofundat cunoștințele legate de piața românească și s-a specializat în promovarea și consolidarea imaginii de marcă a partenerilor internaționali reprezentați.
În prezent, portofoliul companiei cuprinde mărci consacrate, precum și produse avangardiste al căror succes se bazează pe un design inovator, o arhitectură mecanică sau o istorie originală, dar și o interpretare a timpului ieșită din comun.
Albini Prassa, companie cu valori bine întemeiate, este implicată și în susținerea sportului din România, o componentă importantă și distinctivă pentru un business. Dezvoltarea unui business etic și a sportului, în general, ajută semnificativ la a avea o societate mai sănătoasă, mai frumoasă și mai înțeleaptă.
Albini Prassa își consolidează și extinde parteneriatele cu diverse sporturi, precum: baschetul, hocheiul, ciclismul, rugbyul și motosportul.
Maison Albini Prassa reprezintă un loc dedicat timpului, unde experiența de brand este una dedicată și personală. Este un loc unic unde misiunea noastră este să aducem un echilibru și armonie între valorile tale personale și viitorul tău ceas.
Expoziția este deschisă publicului la Maison Albini Prassa din 19 până în 27 mai, de la orele 12:00 la 18:00.
Colecțiile de ceasuri reprezentate de Albini Prassa se pot achiziționa fizic de la Maison Albini Prassa, din strada Belgrad nr.12 sau online accesând https://www.albiniprassa.com .