Consumatorii pot restitui produsul în perioada 16 ianuarie - 14 aprilie 2020, iar contravaloarea plătită se va restitui integral, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal care să ateste achiziţia, se arată într-un comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES.
"Motivul rechemării produsului este că a fost detectată o defecţiune a sistemului de încărcare a bateriei, care poate determina supraîncărcarea acesteia şi explozia ei. Carrefour România nu a primit nicio sesizare din partea clienţilor săi. Cu toate acestea, pentru a evita posibilele situaţii neplăcute, Carrefour ia toate măsurile de siguranţă necesare. Astfel, au fost retrase de la comercializare 873 de bucăţi, pentru restul de 1,267 comercializate fiind demarată procedura de rechemare. Un formular de rechemare a fost afişat în toate magazinele Carrefour România în zonele de recepţie clienţi, la raft, în zona de comercializare a produsului şi la punctul de informare EPCS (Electronice Photo Cinema Sound), precum şi online, pe carrefour.ro", precizează sursa citată.
Problemele de funcţionare ale aspiratorului vertical KVCM222P-18 Klindo au fost semnalate şi de către consumatorii din alte ţări, dar până în momentul de faţă nu au fost înregistrate incidente în România.
În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri ''Carrefour'', 218 supermarketuri (203 magazine ''Market'' şi 15 magazine ''Express Orange''), 42 de magazine de proximitate ''Express'', 10 magazine de proximitate ''Contact'' şi un magazin de comerţ online.