Mahler spune că inclusiv în spitalul pe care îl conduce au existat momente în care saturaţia oxigenului a fost redusă la 93% pentru ca toţi bolnavii să poată fi trataţi până la înnoirea stocului.
Citește și: BRD vrea să deschidă cu forța caseta de valori a interlopului Belgian Tănase și a unui fost procuror
„Cel puţin în ultimele două săptămâni nu cred că a fost vreun manager dintr-un spital din România care să nu fi trecut prin emoţiile pericolului de a rămâne fără oxigen la pacienţi. Şi noi, la ”Marius Nasta”, am avut astfel de momente, în care ştiam că în câteva ore se termină oxigenul şi am luat legătura cu toate firmele de oxigen. Şi noi, la ”Marius Nasta”, a trebuit să reducem presiunea la oxigen pentru fiecare pacient pentru a asigura o saturaţie de 93% până când aveam aprovizionarea cu oxigen realizată.
Sunt momente dramatice, momente care, suprapuse peste numărul mare de cazuri, dificultatea de tratament a cazurilor, pun reale probleme de presiune nu doar pe conducere, dar şi pe medici şi pe asistente”, a declarat Beatrice Mahler duminică după amiază, într-o intervenţie la Digi 24, citată de news.ro.
Aceasta a precizat că ţine permanent legătura cu furnizorii de oxigen, pe care susţine că nu îi poate învinovăţi de criza cu care se confruntă sistemul medical sub acest aspect.
„Nu aş vrea să se înţeleagă că este vina lor, ei ne asigură e tot suportul, însă din păcate capacitatea lor de a oferi cantitatea mare de oxigen este pur i simplu limitată de posibilitatea de producţie”, a adăugat Mahler.
Citește și: Deutsche Welle: Românii, un popor de proprietari într-o sărăcie lucie
Ea subliniat că este importantă solidaritatea spitalelor care trebuie să se ajute unele pe altele atunci când rămân fără stocuri de oxigen.