Experiența unor români dați afară de la un hotel de 5 stele: „Un dezastru total, lăsat în paragină”

DE Alexandra Lupascu | 02.08.2023 - 19:13
Experiența unor români dați afară de la un hotel de 5 stele: „Un dezastru total, lăsat în paragină” Foto: Profimedia
Experiența unor români dați afară de la un hotel de 5 stele: „Un dezastru total, lăsat în paragină” Foto: Profimedia

Experiența unor români dați afară de la un hotel de 5 stele: „Un dezastru total, lăsat în paragină”. Oamenii au povestit cu lux de amănunte ce au pățit în Bulgaria, cum vacanța lor de vis s-a transformat într-un coșmar. Au plecat păgubiți.

SHARE

Experiența unor români dați afară de la un hotel de 5 stele: „Un dezastru total, lăsat în paragină”. Oamenii au povestit cu lux de amănunte ce au pățit în Bulgaria, cum vacanța lor de vis s-a transformat într-un coșmar. Au plecat păgubiți.

O familie din București a fost dată afară din hotelul de 5 stele din Bulgaria, în toiul nopții, iar motivul este incredibil.

Hotelul a fost rezervat prin Booking, dar în loc de o locație de cinci stele au ajuns la un ”grajd” de 2 spete.

”Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot.

Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a relatat turista, pe un forum de pe Facebook.

Citește și: EXCLUSIV Afaceri dubioase în starea de urgență la Transporturi. Aparate PCR care nu merg nici acum

Camera de hotel nu avea aer condiționat și nici nu li s-a oferit o altă cameră. Soluția a fost să doarmă cu geamul deschis, dacă nu le convine, scrie stiridecluj.ro.

”Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.

Condiții precare

Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, a mai spus turista.

În timp ce bucureștenii comunicau cu cei de la Booking, managera hotelului le-a anulat rezervarea.

În toiul nopții, turiștii au fost nevoiți să plece spre București, iar banii plătiți vor fi returnați numai peste 14 zile.

Citește și: FOTO Cine este și cum arată primul soț al Andreei Marin. A fost distrusă după despărțirea de el

”Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!

Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant, pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel.

Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a conchis turista.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te