Filmări spectaculoase, noaptea, cu viaductul de la Tălmăcel, de pe autostrada Sibiu-Pitești

DE Mircea Marian | Actualizat: 13.08.2021 - 11:52
Viaductul de la Tălmăcel Foto: Facebook Cătălin Drulă
Viaductul de la Tălmăcel Foto: Facebook Cătălin Drulă

Filmări spectaculoase, realizate noaptea, cu viaductul de la Tălmăcel, de pe autostrada Sibiu-Pitești, au fost postate în această dimineață pe YouTube, după ce, seara trecută, după ora 22, a fost turnat segementul trei al căii de rulare.

SHARE

Cu totul neobișnuit pentru evoluția lucrărilor de infrastructură din România, întrucât lotul 1 Sibiu-Boița ar putea fi gata cu un an mai devreme decât se planificase. Stadiul lucrărilor pe acest lot este de 46%, iar acestea ar putea fi încheiate în 2022.

Noua filmare a fost postată de Ion Adrian Gica, pe YouTube.

CITEȘTE ȘI: EXCLUSIV MApN admite: Eșec al Forțelor Aeriene, care nu au detectat avionul AN-2 ucrainean ilegal

“Aseară târziu, după ora 22, a fost turnat segmentul trei al căii de rulare Pitești-Sibiu a Viaductului Tălmacel de la km12.

Lucrările la acest obiectiv continuă să meargă la fel de bine, după părerea mea omenii ce lucrează la acest obiectiv meritând toate laudele noastre pentru efortul de care dau dovadă în edificarea acestui frumos viaduct.

Acești oameni au lucrat în această săptămâna în situații destul de vitrege, sub un soare arzător cu temperaturi foarte mari și cu eforturi mari au reușit să toarne două segmente și de asemenea să continue lucrările și la celelate pile! Va doresc vizonare plăcută!“, a scris Ion Gica. 

Viaductul de la Tălmăcel este unic în România datorită tehnologiei folosite: “balanţa echilibrată”. Constucția porneşte de pe piciorul podului şi se toarnă simetric beton. A doua noutate constă în faptul că grinzile din capete sunt turnate la fața locului, în cofraje susținute de un ansamblu impresionant de schele metalice, a explicat șeful de șantier, Alexandru Bogdan, la Pro TV.

CITEȘTE ȘI: Experiment: 66 de kilometri de autostradă pe trei benzi, asfaltați în nici patru zile. În Germania

Ca să reuşească să finalizeze lucrarea impunătoare, pe şantier se munceşte în trei schimburi, chiar şi cu 160 de oameni. S-au folosit 7 macarele ce pot ridica până la 160 de tone.

Constructorul acestui tronson de autostradă este Porr Construction. 

 

 

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te