Una dintre campanii - București Trainic - a promovat pe posturi cu acoperire naționale un aspect 100% local: consolidarea blocurilor din București. Campaniile Primăriei Capitalei au fost pe toate posturile de știri, plus principalele canale generaliste: Pro TV, Antena 1 și Kanal D, potrivit unei analize realizate de Pagina de Media.
După numărul total, cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3: peste o mie, pentru toate cele trei campanii. Urmează Realitatea TV și România TV.
Dintre marile generaliste, Antena 1 și Kanal D au dat fiecare aproape 500 de spoturi. Pro TV a difuzat aproape 100, însă este postul cu cele mai mari tarife de publicitate.
Înainte de situația pe fiecare campanie în parte, totalul difuzărilor.
Una din campaniile cu care Primăria Capitalei se laudă cu consolidarea blocurilor din București (o problemă locală) a rulat, în vară, pe toate posturile de știri.
"București, capitala României, renaște. Este angajamentul Primăriei Capitalei care a consolidat în ultimii doi ani de 10 ori mai multe clădiri decât în ultimii 30 de ani", începe spotul.
Au dat reclamele campaniei și două generaliste: Antena 1 și Kanal D. Pro TV nu a fost prins în mediaplanul campaniei.
"Potrivit contractului, bugetul alocat acestei campanii a fost de 3,2 milioane de lei. Suma respectivă acoperă costul creației și producției unui spot de 40 de secunde, difuzarea de peste 2.300 de ori a spot-ului pe TV și 50 de milioane de afișări a spot-ului în mediul online", susține Primăria Capitalei pentru Pagina de Media.