Un nou tip de escrocherie ia amploare în perioada sărbătorilor. Oricine poate fi victimă pentru că metoda este atât de bine pusă la punct încât chiar și cei mai atenți oameni pot pica în plasă. Totuși, poți să scapi dacă te folosești de un truc simplu.
Ne sunt ascultate telefoanele pentru ca, apoi, să fim bombardați cu „reclame țintite?” Dezvăluiri recente sugerează că aceste îngrijorări ar putea fi justificate.
Un tip de băuturi, interzis minorilor. Proiectul de lege, votat astăzi. Se dau amenzi mari. Ce spune mai exact proiectul și despre ce băuturi este vorba?
Influenceri europeni, verificați de Comisia Europeană. Ce trebuie să facă cu postările publicitare? Anul trecut au câștigat din marketing peste 20 de milioane de euro.
Cine a creat imaginea lui Moș Crăciun de astăzi? Un bătrânel simpatic, cu barbă albă mare, durduliu, cu aer de bunic blând. Așa îl știm acum pe iubitul personaj care aduce daruri în noaptea de Ajun. Dar compania Coca-Cola a influențat decisiv această imagine asupra Moșului.