Potrivit site-ului Axios, care a relatat prima oară despre acest lucru, Google a informat pe email advertiserii că nu vor mai putea să promoveze reclame ”referitoare la candidaţi, alegeri, sau rezultatul acestora, având în vedere numărul fără precedent al voturilor care vor fi numărate în acest an după ziua alegerilor”.
Companiile de media socială au fost supuse unor presiuni tot mai mari să oprească reclamele care răspândesc informaţii false, care ar putea influenţa rezultatul alegerilor.
Facebook a anunţat la rândul său că nu va mai accepta reclame politice noi în săptămâna premergătoare alegerilor şi că va respinge reclamele care au rolul să revendice victoria înaintea declarării rezultatelor alegerilor.
Twitter a interzis anul trecut publicitatea politică, în timp ce Google a limitat anterior modalităţile prin care advertiserii pot să ţintească alegătorii la nivel micro.
Noua politică are ca obiect reclamele care sunt legate în mod explicit de alegeri, precum şi orice tip de reclame care se referă la alegeri la nivel federal şi de state.