El a precizat că acest tronson al Centurii metropolitane are mai multe avantaje pentru clujeni, printre care şi acela că, prin lărgirea drumului de la 4 la 6 benzi, va fi creată banda dedicată pentru transportul în comun pe toată ruta Floreşti - Cluj -Napoca, inclusiv în Cluj-Napoca.
De asemenea, asigură accesul la Spitalul Regional de Urgenţă, unde lucrările de construcţie au început.
"Se construieşte un pasaj suprateran de 58 de metri şi o giraţie pentru a asigura accesul la spitalul regional", precizează edilul pe Facebook.
În ce oraș se va construi o centură metropolitană cu 6 benzi. Are 100 de km și costă 1.7 miliarde €
Tronsonul cuprinde piste pentru biciclete pentru a continua dezvoltarea culoarului de mobilitate.
Termenul de încheiere a lucrărilor pentru acest tronson este finalul anului viitor.
Citește și: Autostrada Ploiești – Brașov nu va fi construită nici în 2030. Dar se știe că va fi cu taxă
"În concluzie, acest tronson al centurii metropolitane a Clujului va contribui decisiv la decongestionarea traficului prin instituirea benzilor suplimentare pentru transportul în comun.
Cele 38 de autobuze care circulă azi pe ruta Florești - Cluj nu vor mai fi în traficul general, ci vor avea bandă dedicată de transport în comun.
De asemenea, această bandă dedicată va permite accesul rapid al Ambulanței/Salvării la Spitalul Regional de Urgență", subliniază Emil Boc.
Citește și: 63 de ani de la montarea primului stâlp de electrificare CFR. În 34 de ani nu s-a mai investit nimic