Utilizatorul Reddit „gig_wizard” a declarat că se afla în zborul 422 de la Houston la Seattle, vineri, când a avut loc incidentul.
Datele de pe Flightradar24 arată că avionul Boeing 737 a fost deviat spre Dallas la mai puțin de o oră de la decolare.
Utilizatorul Reddit a declarat că echipajul a petrecut peste două ore încercând să curețe covorul cu prosoape de hârtie.
„Mirosul nu a dispărut”, a spus echipajul avionului.
Echipajul a mai povestit că s-a întâmplat lângă toaleta de la clasa întâi, care a fost considerată atunci inutilizabilă. Și că timpul petrecut la sol încercând să rezolve problema a însemnat că mâncarea de la bord s-a stricat, astfel că nu au mai rămas multe gustări.
Citește și: Aterizare de urgență pe Aeroportul Otopeni, după ce un avion TAROM a fost lovit de un fulger
Compania United Airlines a confirmat incidentul atunci când a fost contactată de Business Insider.
În septembrie anul trecut, un zbor al companiei Delta Air Lines a fost nevoit să se întoarcă după ce un pasager părea că-și face nevoile pe culoar. Compania aeriană a spus că a fost vorba de o „problemă medicală”, în timp ce pilotul a spus într-o înregistrare a controlului de trafic aerian că este vorba de o „problemă biologică”.
Acest ultim incident ar putea genera întrebări cu privire la politicile companiilor aeriene privind animalele de companie.
Compania United Airlines nu permite pasagerilor să își aducă animalele de companie în cabină pe unele zboruri internaționale. Însă, în cazul călătoriilor interne, este în regulă atâta timp cât câinele sau pisica se află într-o cușcă de transport care încape sub un scaun.