Alegeri prezidențiale LIVE

Vezi rezultatele votului în timp real
Marcel Ciolacu 22,53 %
Călin Georgescu 22,15 %
70,58 %
George Simion 15,18 %
Elena Lasconi 14,19 %
Click aici pentru rezultate complete

Vacanță de coșmar pentru un turist român, în Spania. ”În apartament erau alți oameni”

DE Vlad Alexandru | Actualizat: 05.06.2024 - 19:37
Vacanță de coșmar pentru un turist român, în Spania - Foto: freepik.com (rol ilustrativ)
Vacanță de coșmar pentru un turist român, în Spania - Foto: freepik.com (rol ilustrativ)

Un român a trăit clipe de coșmar în Spania, unde își rezervase 5 nopți la un apartament din Madrid. Ajuns la cazare a descoperit cu stupoare că acolo mai erau și alte persoane.

SHARE

Unii turiști au parte și de neplăceri atunci când merg în vacanță în străinătate. Ajuns în sfârșit la cazare, după un zbor lung, un român a descoperit că în apartamentul pe care îl închiriase pentru 5 nopți erau alte persoane. 

Acesta a povestit pe un grup de socializare întreaga situație. 

Vacanță de coșmar pentru un român, în Spania. ”În apartament erau alți oameni”

Omul își rezervase un apartamentul cu mult timp înainte. Și, cu toate acestea, a avut parte de o experiență extrem de neplăcută. 

Mă confrunt cu o situație neplăcută legată de cazarea din Madrid pe care am rezervat-o cu mult timp înainte. Am rezervat un apartament pt 5 nopți, și înainte cu o zi de a ajunge, am primit mesaj prin booking, să îi anunț cu aproximație ora la care ajung, checkin-ul făcându-se după ora 17.

Eu aterizând seara la 21.30 nu a fost nici o problemă. Până aici totul ok. Ajung la adresa unde era apartamentul, iau cheile din locker-ul de pe ușa apartamentul, dar când deschid, surpriză, în apartament erau alți oameni.

Citește și: VIDEO Vacanță de coșmar pentru un român în Turcia. ”Greșeala mea că am oprit la trecerea de pietoni”

Care evident doarmeau, fiind aproape miezul nopții. Prima reacție a fost să închid ușa, crezând că am greșit apartamentul, însă adresa era bună, codul de deblocare era bun, și la prima vedere era cel ce îl văzusem în poze pe booking.

 Când am încercat să intru a doua oară, unul din oaspeți se trezește, și mă întâmpină, deoarece nu înțelege ce se întâmplă. Discutând cu el, ne dăm seama că am avut amândoi rezervare în acest apartament, cel puțin amândoi am  primit aceleași instrucțiuni cum să intrăm în casă.

Sunăm proprietarul, repet că e miezul nopții, însă el nu e foarte cooperant, și zice că are nevoie de jumătate de oră să deslușească misterul...”, a povestit românul. 

Situația pare că se rezolvă însă mai rău se complică. 

”Între timp, stam pe scara blocului, vecinii,niște persoane deosebite, stăteau cu ușa deschisă și asistau la toată conversația, nu vă zic ce miros și ce sunete veneau din acel apartament.

Citește și: Pleci în vacanță în Turcia? Tocmai a mărit taxele pentru poduri și autostrăzi. Uite cât plătești

Într-un final, proprietarul revine cu un telefon, și constată că ceilalți oaspeți aveau de fapt cazare în altă parte, la altă adresă, și îi roagă să părăsească apartamentul ca să mă pot eu caza, însă așternutul de pe pat era folosit,prosoapele la fel, etc.

Îi zic omului că nu e ok ce se întâmplă, și să găsească o altă soluție, sau să trimită pe cineva cu așternuturi curate, deoarece eu refuz să dorm în acelea.

Evident susține că e prea târziu, că nu are cum să facă asta, era chiar surprins cum ceilalți au folosit prosoapele și restul, și vin cu ideea să schimbăm aparatementul, să merg eu la cealaltă locație, pt o noapte, însă fiind deja trecut de ora 1 a.m., întreb cât de departe e, și îmi zice că am metrou direct, aproximativ 50 de minute, nici o secundă nu a zis că ar deconta taxi, uber sau altceva.

Zis și făcut, îmi iau lucrurile și pornesc spre noua locație. În drum spre acest apartament, sun la relații clienți de la booking să fac o sesizare, iar domnișoară îmi zice că revine cu un telefon după ce discută cu proprietarul să audă și varianta lui, și v-a găsit o soluție.

Între timp ajung la noua locație, un apartament minuscul, vechi, dormeam la propriu cu nasul în frigider, deoarece dacă desfăceam canapeaua nu mai era loc în apartament”, a explicat românul pe grupul dedicat Vacante do it yourself

A așteptat apoi ca cei prin intermediul cărora făcuse rezervarea să găsească o soluție însă ei au dat dreptate proprietarului. Și povestea continuă.

”Cei de la booking care au zis că vor găsi o soluție, nu au mai sunat, așa că la ora 4 a.m am sunat din nou să văd ce se întâmplă ca să îmi aflu că proprietarul susține că mi-a dat o alternativă pe care am acceptat o și că ei nu pot face nimic în cazul acesta..

Am zis ok, fiind deja aproape dimineața, mai rezist câteva ore, că apoi să merg la locația unde eu aveam rezervarea. 

Zis și făcut, discut cu proprietarul prin whatsapp, îi zic că las apartamentul și că sper că și celalalt să fie gata pe când ajung, și îmi zice că ar fi mai bine să stau până la ora 3 în apartamentul în care sunt.

Am zis că nu am de gând să îmi petrec jumătate din concediu în casă, așa că merg să îmi las lucrurile și apoi voi explora orașul. Ajung în apartament, ceilalți oaspeți plecaseră, însă apartamentul nu era curat.

 Am lăsat bagajul și am ieșit în centrul Madridului. Când am revenit la cazare, în jur de ora 18(check în ul facandu se la 17, deci cu 25 de ore mai târziu) apartamentul nu era gata, femeia încă făcea curat, defapt abia începuse să facă asta și zicea că are nevoie de o oră să termine. L-am sunat din nou, i-am zis să îi spună să facă tot posibilul să termine în jumătate de oră.

Evident că nu a reușit, am preluat apartamentul la ora 19, cu 26 de ore mai târziu decât trebuia, și când am cerut explicații, mi-a zis că angajatul lui a încurcat adresele, că nu are ce să facă, am primit alternativa și el s-a oferit chiar să îmi plătească taxi. Lucru care este total fals, o parte din dovezi le am în conversațiile cu el de pe whatsapp”, mai arată turistul român.

Zeci de reacții și comentarii au fost la postarea aceasta. Ceilalți internauți au spus că acel apartament are o cotă destul de slabă și că data viitoare trebuie să ia în considerare și acest aspect.

”Proprietatea are scor 7 pe booking, deci ceva nu e în regulă acolo”, a comentat cineva. 

”Ce este sub 8.5 nu se rezervă!!! Asta dacă vrei să ai un concediu reușit. Eu nu rezerv hoteluri sub nota 9 și minim 100 review”, a precizat un alt internaut.

 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te