Desenat de Pininfarina ca originalul, care, între 1968 și 1983, a fost produs în cinci versiuni de caroserie (sedan, break, coupé, cabrio și pick-up), în peste trei milioane de exemplare, în Franța, a obținut titlul ”Mașina Anului” în 1969 (ECOTY) și a ieșit definitiv din producție în Kenya și Nigeria abia în 2006, Peugeot e-Legend ar putea marca intrarea cu fast a constructorului francez în era automobilelor stilate 100% electrice. Design-ul cu puternice accente retro face indisolubilă legătura cu vechiul model. Inclusiv logo-ul este identic cu cel de pe volanul 504-ului Coupé. Iar parașocurile sunt sub forma unor lame metalice ”plutitoare”, ca în anii ’60-’70, dar perfect integrate în ansamblul futurist.
Evident, melanjul între epoci continuă la în habitaclu. Catifeaua albastru-deschis aleasă de designeri creează ambianța coupé-ului original, scaunele tip scoică, cu tetieră îngropată, par a fi luate de la conceptele Pininfarina din anii ’70, iar furnirul din lemnul exotic de paldao conferă un plus de căldură și stil bordului împrumutat din viitor, cu volan tip manșă, ce poate fi ascuns în modul de condus autonom, și consolă centrală minimalistă.
Ceasurile de bord, sub forma a trei display-uri apar deasupra coloanei de direcție două configurații – ”Normal”: trei ecrane, trei ceasuri, ca la 504-ul original sau ”Sport”: doar ecranul central rămâne vizibil. În modul autonom, după plierea volanului, în locul acestuia apare un display generos de 49 de inch. Mai mult, e-Legend dispune de ecrane de 29 de inch și pe panourile portierelor, și în parasolare.
Cu dimensiuni destul de compacte (4,65 metri lungime, 1,9 metri lățime și 1,37 metri înălțime) și 462 de cai putere 100% electrici sub capotă și tracțiune integrală, Peugeot e-Legent pare pregătit să se ia la trântă cu coupé-uri convenționale performante, precum BMW M4 sau Audi RS5. Ca idee, M4-ul sprintează până la 100 km/h în 4,3 secunde, iar francezii spun că 504-ul Coupé modern ajunge la aceeași viteză în mai puțin de patru secunde.
Energia lui e-Legent vine de la o baterie cu o capacitate de 100 kWh. Iar Peugeot estimează o autonomie de până la 600 de kilometri, conform normelor WLTP, și un timp de încărcare de 25 de minute până la 80% din capacitate, dacă se folosește o stație de tip super-charge. De asemenea, este propus un sistem de încărcare prin inducție.