Bugetar pur-sânge, Răzvan Cuc îi invită pe subordonații concediați să meargă în privat

DE Octavia Constantinescu | Actualizat: 26.08.2019 - 15:23

Răzvan Cuc le recomandă subalternilor ceea ce el refuză să facă.

SHARE

 Peste 300 de persoane angajate la departamentele comercial, achiziţii şi economic din cadrul Tarom vor fi restructurate în perioada următoare, iar la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va fi redus numărul posturilor de conducere, a anunţat, luni, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, într-o conferinţă de presă.

Cuc a adăugat că urmează la CNAIR tăierea mai multor posturi de conducere. "Avem foarte multe posturi de conducere, avem foarte mulţi oameni care teoretic se pricep foarte mult, dar dorinţa mea e să văd că se pricep şi la implementarea proiectelor, dar este şi mult balast şi trebuie să luăm decizii radicale", a continuat şeful de la Transporturi. În acest sens, directorul general al CNAIR, Sorin Scarlat, a arătat că va fi o restructurare generală în toate departamentele companiei de drumuri, arată Agerpres.

Totodată, întrebat ce se va întâmpla cu aceşti oameni, Cuc a precizat: "Dacă sunt competenţi, sunt convins că nu va fi o problemă pentru ei să-şi găsească un alt loc de muncă". De unde deducem că Răzvan Cuc nu e foarte competent din moment ce a lucrat aproape toată viața „la stat”.  

Potrivit propriului cv, Cuc a lucrat doar doi ani la privat când a fost admnistratorul unei firme de panificație. În rest, Cuc a fost expert în Ministerul Economiei și la cel pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii. A fost consilier județean, a condus Zona Liberă Giurgiu, ministerul Transporturilor și a fost deputat.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te