FOTO Pod inaugurat de PSD, în reparații după zece luni. Cozi de kilometri

DE Petre Bădică | Actualizat: 17.09.2018 - 12:51
Pod peste Centură modernizat de PSD
Pod peste Centură modernizat de PSD

Minunea PSD a durat zece luni pentru că, în această vară, un pod de pe această secțiune recent modernizată, aflat în dreptul localității Chitila, a intrat în reparații capitale.

SHARE

Pe data de 31 august 2017, fostul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, scria pe contul său de facebook: „De azi am dat circulației 7,5 km noi din Centura de Nord a Capitalei, pe 4 benzi! Deși începute încă din mai 2013, lucrările la sectorul de centură, cuprins între Autostrada 1 (spre Pitești n.noastră) si DN7 (e vorba de fapt de DN71 care merge de la București la Târgoviște n.red), au stagnat pentru o lungă perioadă de timp. Abia după nenumăratele vizite pe șantier, aceste lucrări au fost reluate în ritm accelerat.

Acum, Centura de N-V a Capitalei este deschisă în mare parte circulației pe 4 benzi și mai sunt restricții doar în zona km 57, unde lucrările urmează să se încheie la jumătatea lunii octombrie. Exact așa cum am promis, am și realizat! Am dat drumul traficului pe 4 benzi, în condiții de siguranță a circulației!”.

Minunea PSD a durat zece luni pentru că, în această vară, un pod de pe această secțiune recent modernizată, aflat în dreptul localității Chitila, a intrat în reparații capitale. Ei, dar ce spunem reparații capitale, mai degrabă opționale, pentru că, în total dispreț pentru șoferi și transportatori, sâmbăta și duminica nu se lucrează. Nici, noaptea. 

Pentru că, pentru PSD, urgențele nu sunt infrastructura, ci legile justiției sau certurile interne. În mod trist, una dintre disputele interne din PSD vizează tocmai Șoseaua de Centură pe care primarul Gabriela Firea o vrea în administrare de la Ministerul Transporturilor. 

Citește și: FOTO și VIDEO. Cozi de kilometri la intrările în București

Revenind la podul care a intrat în reparații la nici un an după ce a fost modernizat. Un sens este complet decopertat, iar circulația se face câte o bandă (podul având două). Problema este că, după 10 kilometri parcurși pe câte două pe benzi pe sens, circulația se îngustează, brusc, pe pod, pe o singură bandă. Se formează, astfel, un dop. Pe pod, camioanele și autoturismele staționează (foto sus), iar cozile sunt de kilometri. 

Citește și: Inaugurată de PSD la pachet cu ambuteiaje uriașe

De asemenea, traficul este blocat și pe șoseaua aflată sub pod și care aduce traficul de la Tîrgoviște. Mașinile care staționează pe pod blochează accesul auto pe bretele. Urmarea: se blochează și sensul giratoriu de sub pod. Iar rezultatul: cozi de kilometri la intrarea, respectiv, ieșirea din București de la Chitila.

Centura București are 70 de kilometri. Pe mai mult de două treimi din ea se circulă pe o singură bandă. Doar 20 de kilometri din Centura București au fost modernizați.

Citește și De ce vrea Gabriela Firea pe centură

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te