Vorbim de un tronson de 13,17 km construit de austriecii de la PORR cu 613 milioane de lei, durata contractuală fiind de 3 ani.
Evident, avem în continuare probleme birocratice, una stringentă fiind scoaterea din circuitul forestier a suprafețelor de pădure de pe lot.ț
Am vorbit de nenumărate ori despre istoria nefastă a Autostrăzii Sibiu-Pitești. Primul studiu de fezabilitate din 2008 a fost aspru criticat de specialiștii Comisiei Europene în special pentru volumul extrem de redus de investigații de teren în zonele dificile de munte. Revizuirea studiului a fost contractată în 2015, însă s-a reziliat în 2017, fiind predată documentația doar pentru secțiunile ușoare (1 și 5).
Astfel, din cei 123 km, astăzi avem doar 10% (primul lot) în lucru. Licitațiile pentru tronsoanele 4 și 5 (Tigveni-Curtea de Argeș, 10 km și Curtea de Argeș-Pitești, 30 km) lansate în martie 2019, respectiv iulie 2017, sunt încă nefinalizate. Sectoarele cele mai dificile, de munte (Boița-Cornetu, 31 km și Cornetu-Tigveni, 38 km) sunt în aer, neavând minimul de investigații de teren necesare, scrie Asociația Pro Infrastructură.