Un divorț răsunător zguduie industria auto. Alianța Renault - Nissan s-a cam terminat. Începând cu data de 6 noiembrie 2023, cele două mărci nu mai comunică și merg pe drumuri concurente separate. Iar „logodna” cu Mitsubishi, parafată în 2016, se clatină și ea.
Fabrica din Gigu, căreia i se spunea „Pajerotown”, e una din cele trei fabrici Mitsubishi Motors, care mai rămăseseră active în Japonia.
Românii și europenii au preferințe similare și, în același timp, diferite.
Alianța Renault – Nissan, care se luptă să supraviețuiască crizei declanșate de pandemie și, bineînțeles, unor alegeri trecute nu foarte inspirate, a dat publicității o nouă strategie de eficientizare. Planul schimbă raportul de putere din sânul Alianței pe zone și domenii.
Pe 4 octombrie, Salonul Auto de la Paris, cel mai bătrân și mai vizitat salon auto din Europa, precum și unul dintre cele mai importante evenimente de acest tip din lume, alături de Frankfurt, Geneva, Tokyo și Detroit, îi va deschide porțile pentru public.