Trenurile din România vor circula cu 160 km/h până la sfârșitul anului, a anunțat, miercuri, Sorin Grindeanu. Viteza se va aplica pe tronsonul Curtici - Sighișoara.
„Cârtițele” au început să sape cele mai lungi tuneluri feroviare din România. ,,Eleni” a început lucrările pe 5 martie și deja a forat 102 metri, iar „Varvara” a pornit motoarele pe 29 mai.
Reabilitarea liniei de tren Brașov–Sighișoara, cu contracte semnate în 2020, va reduce timpul călătoriei de la circa 3 ore la 52 de minute. Lucrările merg, însă, destul de greu. După 3,5 ani, pe sectorul Brașov-Apața șantierul a ajuns abia la 27%.
Unde se construiesc cele mai lungi tuneluri de cale ferată din România. Ieri au început lucrările la cele mai lungi tuneluri de cale ferată din România, pe ruta Brașov-Sighișoara.
Cei 140 de kilometri fantomă de pe Autostrada Transilvania, care a fost promisă din 2003 că va lega Bucureștiul de Ungaria prin Vama Borș și ar fi trebuit să fie gata în 2012, izolează rutier centrul României. Și nici nu sunt vreo prioritate, după masterplanul lui Ponta din 2015.