Linia de cale ferată 133 Timișoara-Cenad a fost construită între anii 1895-1903, iar acum, din cauza degradării, trenul „zboară” cu 20 km/h pentru a nu pune în pericol călătorii. CFR a anunțat lansarea licitației pentru reabilitare la un preț estimat de 17.866.706 lei.
Depășirea coloanelor pe linia de tramvai este o „modă” pe care mulți o consideră ca fiind inventată de „șmecherii” cu BMW. Greșit. Zilnic pot fi surprinse pe șine mașini de toate mărcile. Recent, de pildă, un „mândru” posesor de Tesla Model 3 a făcut „senzație” pe Petricani.
Un tronson de 30 de metri din calea ferată îngustă folosită în zona silozului de cărbune de la Mina Lonea, în Valea Jiului, a fost furată de persoane necunoscute, poliţiştii din oraşul Petrila declanşând, luni, o anchetă pentru prinderea făptaşilor.
O șoferiță s-a întâlnit cu tramvaiul pe contrasens. Deși, evident, vatmanul nu putea să sară cu vehiculul de pe șine pentru a-i face loc, doamna grăbită s-a dus să-l certe.
Un autobuz STB a fost străpuns de șina de tramvai pe care circula, un cornier al acesteia intrând în cabina pasagerilor prin podeaua vehiculului. Incidentul a avut loc pe Calea Călărașilor din București, într-o zonă în care șina este extrem de degradată.