Ciolacu spune că vom intra în Schengen, în 2023, şi pe Naval, nu numai pe Aero. Pe ce se bazează. O reţea de transporturi bună aduce la creşterea veniturilor la buget, mai ales dacă eşti în Schengen.
Premierul a participat la lucrările obiectivului de infrastructură rutieră Autostrada Transilvania - Secţiunea Cheţani - Câmpia Turzii. Autostrada aceasta a fost începută acum puţin sub 20 de ani.
Ciolacu spune că vom intra în Schengen, în 2023, şi pe Naval
Totul a început cu Legea nr. 32, din 5 martie 2004. Ceremonia oficială de inaugurare a lucrărilor a avut loc în vecinătatea satului Vălișoara, în comuna Săvădisla, din județul Cluj, pe 16 iunie 2004, în prezența premierului Adrian Năstase (PSD) și a liderului de atunci al UDMR, Béla Markó.
"Pentru anul acesta", a declarat prim-ministrul, "sperăm să finalizăm, în următoarele două zile, negocierile pentru aderarea la Spaţiul Schengen".
Citeşte şi: România și Bulgaria nu vor adera separat la Schengen. De ce a amenințat Ungaria cu un veto ?
În primul pas, a continuat acesta, ar fi vorba despre intrarea cu frontierele de pe "aerian şi naval şi, de asemenea, să finalizăm cât mai mult din infrastructură".
Este prima dată când apare în spaţiul public discuţia despre intrarea în Schengen, anul acesta, şi cu conexiunile de frontieră navale, nu numai cu cele de pe Aero.
Probabil că Ciolacu se bazează pe faptul că negocierile sunt în curs de desfăşurare şi încearcă să scoată din ele cât mai mult cu putinţă.
Citeşte şi: Austria, care nu vrea România în Schengen, nou vot ciudat. De ce s-a opus încetării focului în Gaza?
"Până anul viitor, domnul ministru (n.n. Sorin Grindeanu) şi-a asumat că vom finaliza 250 de kilometri de autostradă şi drum expres şi să ne pregătim şi pentru anul viitor, când, de asemenea, sper să terminăm negocierile pentru aderarea la Spaţiul Schengen, de această dată pe terestru", a explicat Marcel Ciolacu, conform News.ro.