Compania reaminteşte, într-un comunicat de presă, că potrivit prevederilor articolului 117 din H.G. Nr. 425/1994, modificată prin H.G. Nr.337/2018, "începerea perioadei de încălzire pentru consumatorii de tip urban va avea loc după înregistrarea, timp de 3 zile consecutiv, între orele 20,00 - 6,00, a unor valori medii zilnice ale temperaturii aerului exterior de +10 grade C sau mai mici", potrivit Agerpres.
"Acţiunea se derulează progresiv, având în vedere dimensiunile sistemului de termoficare şi starea de degradare a conductelor, cauzată de lipsa investiţiilor din ultimii 30 de ani. De asemenea, este important de reţinut că, având în vedere prognoza meteorologică pentru următoarea perioadă, care prevede temperaturi crescute în timpul zilei, furnizarea căldurii va fi făcută mai ales în cursul nopţii", se precizează în comunicat.
Probele la cald se vor desfăşura astfel încât, pe măsură ce temperatura exterioară scade, toţi consumatorii să beneficieze în condiţii normale de furnizarea agentului termic pentru încălzire. "Instituţia noastră a început furnizarea căldurii la cerere spitalelor, şcolilor, grădiniţelor, căminelor de bătrâni, precum şi tuturor celorlalte instituţii care au solicitat acest lucru", menţionează compania.
Citește și: Cel mai mare contractor al OMV Petrom, în insolvență. Povestea unui vechi conflict de interese
Asociaţiile de proprietari care doresc amânarea furnizării agentului termic pentru încălzire pot solicita în scris acest lucru, prin reprezentanţii legali, la registratura instituţiei din strada Cavafii Vechi nr. 15, la secţiile de termoficare de sector sau prin e-mail, la adresa relatii@cmteb.ro.
Asociaţiile de proprietari au obligaţia de a se asigura că instalaţiile interioare proprii (de alimentare cu energie termică) sunt în stare de funcţionare şi că sunt finalizate lucrările din interiorul imobilelor, inclusiv operaţiunile de aerisire a caloriferelor din apartamente.
Citește și: EXCLUSIV 4.000 de copii, abandonați în primele 6 luni ale anului. De 5 ori mai puțini, adoptați
Dispeceratele Companiei Municipale Termoenergetica Bucureşti şi echipele de intervenţie lucrează pentru soluţionarea problemelor apărute în teren. Clienţii au la dispoziţie informaţii prin mesajele preînregistrate la numărul de telefon 031.9442 sau la numărul de telefon gratuit - 0800.820.002, precum şi prin aplicaţia Termoalert.