Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari. Ce confuzie a făcut angajatul unei companii?

DE Eduard Niculescu | Actualizat: 11.09.2024 - 18:10
Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari - Foto: Pixabay - cu rol ilustrativ
Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari - Foto: Pixabay - cu rol ilustrativ
Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari
Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari

Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari. Angajatul unei mici companii a făcut o greșeală care ar putea duce firma în faliment, dată fiind pierderea suferită.

SHARE

Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari. O mică companie specializată în vânzarea de mașini de spălat se confruntă cu acestă pierdere uriașă, în urma greșelii făcute de un angajat.

Eroarea care a costat 4.200.000 de dolari. Ce confuzie a făcut angajatul unei companii?

Compania  - care este din China - a înregistrat o pierdere  4,2 milioane de dolari, după ce un angajat a etichetat din greșeală produsele cu prețuri greșite.

Little Swan Dongshan Franchise Shop, o mică întreprindere cu sediul în Anhui, China, a fost nevoită să le ceară clienților să își anuleze comenzile, după ce gafa unui angajat a provocat un val de cumpărături online de 20 de minute care ar putea duce la o pierdere netă de 4,2 milioane de dolari.

Publicația de știri chineză Red Star News a raportat că, la 28 august, peste 40 000 de comenzi pentru diverse mașini de spălat au fost plasate pe magazinul online Tmall al micii companii, până când cineva a observat erorile de preț și a scos magazinul offline.

Citește și: Protecția Consumatorului îii avertizează pe românii care cumpără de pe Shein și Temu. Există riscuri

În acest interval de 20 de zile, Little Swan a vândut mașini de spălat în valoare de 9,8 milioane de dolari pentru doar 5,6 milioane de dolari, ceea ce înseamnă că ar putea suferi pierderi de 4,2 milioane de dolari, dacă va fi obligată să onoreze comenzile, scrie odditycentral.com.

Firma ar putea da faliment, după pierderea de milioane de dolari - Foto: Pixabay - cu rol ilustrativ

„Zeci de mii de comenzi și zeci de milioane de yuani sunt cifre astronomice pentru noi. Ne pare sincer rău pentru toți clienții afectați.

Vă rugăm cu umilință să înțelegeți dificultățile noastre și să fiți de acord să retrageți comenzile. Vă vom rambursa cât de repede putem”, a spus compania într-o declarație.

Citește și: FOTO Cum a modificat Balenciaga ”plasa de rafie” ca să o vândă cu 2.700 €. Cum arată?

Se pare că unul dintre angajații companiei a etichetat accidental unele dintre mașinile sale de spălat cu prețuri greșite, deoarece nu a înțeles prețurile preferențiale ale magazinului său online Tmall, ceea ce a dus la reduceri mari care au atras imediat privirile cumpărătorilor.

De exemplu, mașini de spălat cu un preț obișnuit de 1.699 de yuani (240 de dolari) au avut un preț de doar 299 de yuani (41,86 dolari), în timp ce modele care ar fi trebuit să fie de 2.499 de yuani (350 de dolari) au avut un preț greșit de 439 de yuani (61,46 dolari).

„Din cauza neînțelegerii, am făcut o greșeală semnificativă. Recunoaștem că această problemă a provocat confuzie în rândul publicului și a perturbat grav piața.

Ne simțim profund vinovați și supărați”, a declarat proprietarul Little Swan Dongshan Franchise Shop, potrivit sursei citate.

Pentru a convinge oamenii că reducerea mare a fost rezultatul greșelii unei persoane, Little Swan Dongshan Franchise Shop a difuzat un scurt clip cu angajatul responsabil pentru eroarea de preț în care acesta își cerea scuze pentru gafă, adăugând că nu ar putea acoperi pierderile nici dacă ar vinde tot ce deține.

Autoritatea locală de supraveghere a pieței investighează în prezent acest caz, iar experții juridici au declarat pentru SCMP că „compania trebuie să prezinte dovezi convingătoare care să demonstreze că a făcut într-adevăr o greșeală reală, astfel încât instanța să fie convinsă să se pronunțe în favoarea anulării contractului de cumpărare”.

Citește și: Cum au încercat hakerii să fure date folosind identitatea eMAG? Utilizatorii, abordați prin SMS

În caz contrar, aceasta ar putea fi nevoită să onoreze zecile de mii de comenzi și, eventual, să intre în faliment.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te