Aproape în fiecare zi, mii de zboruri sunt anulate în întreaga lume, iar pasagerii se trezesc blocați în aeroporturi, din cauza lipsei de personal ori a grevelor. Unele companii aeriene au ajuns să anuleze zboruri chiar și cu câteva minute înainte de decolare, după ce turiștii au trecut de check-in sau s-au urcat deja în avion.
Care sunt drepturile pasagerilor? Cum își pot recupera banii și în cât timp? Cine trebuie să ramburseze banii, dacă biletele au fost achiziționate printr-o agenție de turism sau printr-un agregator online de oferte?
Dacă zborul este anulat sau întârziat, călătorii trebuie să știe că pot primi și compensații financiare, pe lângă rambursarea banilor pe bilet. Cum, va răspunde Ramona Colea, CEO Flight Claim, la Newsweek LIVE.
Discuția poate fi urmărită pe pagina de Internet www.newsweek.ro pagina de Facebook Newsweek România și pe canalul nostru de Youtube.