O femeie coboară din mașina de 25.000 € să umple termosul cu cafea gratis din Ikea. Ce a putut urma

DE Alex Darvari | Actualizat: 02.11.2023 - 11:23
Ikea - Foto: Ikea / Facebook
Ikea - Foto: Ikea / Facebook
Ikea - Foto: Ikea / Facebook
Ikea - Foto: Ikea / Facebook
Ikea - Foto: Ikea / Facebook
Ikea - Foto: Ikea / Facebook

O femeie care a coborât dintr-o mașinăd e 25.000 euro și-a umplut termosul gratuit cu cafea la Ikea și a fost urmărită până în parcare. Gestul ei a stârnit reacții dure pe Internet.

SHARE

O femeie care a coborât dintr-o mașinăd e 25.000 euro și-a umplut termosul gratuit cu cafea la Ikea și a fost urmărită până în parcare. Gestul ei a stârnit reacții dure pe Internet.

De câte ori se poate „autoservi” un om de la Ikea, este o întrebare pe care și-au pus-o mulți.

În România plătești pentru un pahar și îl umpli de câte ori ți-e sete. Cât de sete poate să îți fie? Dacă ai avea un pahar din plastic (poate luat chiar de la Ikea), ai avea curaj să îl umpli la autoservire și să pleci cu el acasă?

Cităm din regulamentul magazinului de la București: „Apă aromată cu gust de cola, 250 ml, servirea în Restaurantul suedez se face în pahare de sticlă * servirea în Bistro suedez se face în pahare de carton. Reumplerea este gratuită”.

De această „reumplere gratuită” a vrut să beneficieze o doamnă în magazinul Ikea din Krakovia.

O doamnă  și-a umplut de mai multe ori paharul de cafea. Apoi, a umplut de mai multe ori paharul cu cafea pentru a umple ochi un termos scos din geantă.

Un consilier local polonez (putea fi orice persoană cu spirit civic), a publicat o postare pe rețelele de socializare în care a împărtășit internauților această poveste surprinzătoare care i s-a întâmplat într-un magazin Ikea. 

Consilierul local a scris că a observat o "doamnă în vârstă" care își turna cafeaua de la Ikea într-o cană și, apoi, o turna în propriul termos. Asta, până a umplut complet termosul. După un timp, a văzut o priveliște care l-a lăsat fără cuvinte!

Situație surprinzătoare la Ikea

"Scene din viața polonezilor. Mâncam un hotdog în Ikea. O doamnă în vârstă, se apropie. Își ia propria cană, își toarnă cafea și, apoi, o toarnă în propriul termos. Apoi încă una. Și încă una. Se uită timid în jur, în lateral. Închide termosul care era plin cu cafea.

O privesc cu atenție. Iese încet din magazin, eu o urmez. Am vrut să mă apropii și să o întreb: "Ți-e foame? Ce-ar fi să-ți cumpăr ceva de mâncare?" - relatează Łukasz Wantuch.

Apoi, consilierul vede, surprins, că nu e vorba de o doamnă săracă

"Și se urcă la volanul unui Opel Corsa, nou, strălucitor ca și cum ar fi fost proaspăt spălat. Unul de 25.000 de euro, mai exact. Nu am mai avut întrebări" - conchide oficialul administrației locale într-o postare pe FB.

A urmat o discuție aprinsă pe marginea postării consilierului.

Citește și: Ikea oferă salarii de patru ori mai mici în România decât în Austria, unde un casier ia minim 2.100€

"La urma urmei, acesta este un comportament comunist.... Pe atunci, la fabrica de stat se lucra și se fura. Acum se întâmplă în alte locuri.... să auzi un astfel de caz: poți, până la urmă, să faci bani dacă umpli termosul de mai multe ori pe zi!", se arată într-un comentariu.

Citește și: IKEA redeschide stațiile de încărcare pentru mașinile electrice. Dar, pe bani. Cât costă plinul

"Colegul meu de 20 de ani de la serviciu obișnuia să scurgă săpunul lichid în propriul borcan când mergea la hotel sau chiar de la muncă", dă un exemplu de comportament similar un alt comentator.

"Este unul dintre viciile noastre naționale - cu cât ești mai bogat, cu atât mai mare strângător ești!", scrie într-un alt comentariu.

Acest articol nu este un articol de încurajare a tipului de comportament prezentat mai sus. Mai mult, suntem de acord cu sloganul comunist - dați câte un singur produs să ajungă la toată lumea. 

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te