Compania a încheiat un parteneriat cu un retailer de produse din canabis, Tokyo Smoke, iar clienții vor putea plasa comenzi într-o secțiune dedicată în aplicația Uber Eats.
Ei vor trebui să confirme în aplicație că au vârsta legală și apoi vor putea ridica comanda într-o oră de la unul din magazinele din apropiere.
Citește și: EXCLUSIV Ce crede Câciu că-l recomandă: Am 600 de articole pe zona fiscal-bugetară și macroeconomie
Deși marijuana a devenit legală în Canada din 2018, livrarea ei este încă în afara legii.
Piața de marijuana din Canada se cifrează la aproximativ 4 miliarde de dolari SUA anual și se previzionează o creștere până la 7,6 miliarde de dolari până în 2026.
Citește și: Richard, asasinul lui Emi Pian, și frații Ciprian și Grațian Pian, cât pe ce să scape din arest
Cererea pentru astfel de produse a crescut semnificativ anul trecut, în perioada în care oamenii au fost blocați în case din cauza pandemiei.
Uber și-a îndreptat de mai mult timp atenția asupra acestei piețe aflată în expansiune accelerată. În aprilie, directorul executiv al companiei, Dara Khosrowshahi, declara că Uber ia în calcul să livreze canabis odată ce acest lucru va fi permis de legea americană.