Pentru a îl putea folosi trebuie să te înregistrezi cu un cont pentru care plătești o taxă, doar că numeroase persoane s-au plâns în ultima perioadă că deși plătesc pentru un serviciu acesta nu este mereu la dispoziția lor.
De exemplu, unii dintre ei susțin că foarte des portalul nu funcționează în weekenduri, în aproape toate weekendurile din an și zilele cu sărbători, iar conducerea nu face nimic pentru a asigura mentenanța pentru aceste servicii, potrivit unui material postat pe site-ul supervizor.ro.
Registrul Comerțului este condus de către Valentina Burdescu din 2016, iar în tot timpul acesta nu a făcut nimic să rezolve această situație. Anterior, ea a condus Direcția "Buletinul Procedurilor de Insolvență" unde la fel utilizatorii se plângeau că nu pot plăti online și trebuie să trimit de fiecare dată prin mail sau prin fax dovada plăţii abonamentului. Acesta lucru se făcea prin ordin de plată, plus comandă scrisă și semnată.
Pentru acest site/portal s-au plătit 66,55 milioane lei, din care “asistenţa financiară nerambursabilă – 21.498.682,07 lei”.
Acesta sumă a fost plătită companiei Romsys. Această firmă subiectul a fost subiectul celei mai mari insolvențe de pe piața IT în 2015.
La finele anului trecut, potrivit datelor Ministerului Finanțelor, Romsys avea datorii de 46,53 milioane de lei, de la 43,2 milioane de lei în 2017, creanțele de recuperat crescând de la 2,5 milioane de lei la 4,4 milioane de lei, potrivit informațiilor publicate de profit.ro.
Potrivit DNA, în perioada 2011 – 2012, Gheorghe Ştefan i-ar fi garantat lui Horia Hăhăianu că va fi menţinut în funcţia de conducere la Transelectrica dacă vor fi atribuite Romsys, companie reprezentată de Berdilă, contracte de achiziţii servicii şi produse IT.