Ștampila dispare din administrația publică. Legea a fost adoptată

DE Adelina Sahlean | Actualizat: 11.09.2019 - 14:23

Legea privind eliminarea obligativității utilizării ștampilei în administrația publică a fost adoptată miercuri de Camera Deputaților. Instituțiile administrației publice nu vor mai fi obligate să utilizeze ștampila în relația cu cetățenii, după ce va intra în vigoare.

SHARE

„Marele merit al noii legi este că creează premisele digitalizării și simplificării birocrației. Atâta vreme cât ștampila nu mai este obligatorie, documentele vor putea circula mai ușor, în format digital, nu va mai fi necesar exemplarul ”original” pe hârtie și cu ștampilă și totul va putea fi trimis și primit online, cu semnătură electronică. (Vor rămâne în uz doar parafele speciale, cele care sunt stabilite conform unor legi precise, cu instrucțiuni clare de utilizare)” a scris deputatul USR Cristian Ghica, co-inițiatorul legii, pe pagina sa de Facebook.

Acesta a declarată că speră ca de aici să pornească un proces amplu de digitalizare și de modernizare a administrației. De asemenea, deputatul de declară fericit și pentru faptul că este printre foarte puținele proiecte care au fost inițiate de Opoziție în acest mandat și care au trecut de votul final al Parlamentului.

Legea urmează să fie promulgată de președintele României.

Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te