Fotbalistul Adrian Popa este cunoscut mai ales pentru perioada petrecută la FCSB, între 14 august 2012 și 2017. Cu această echipă, a reușit câștigarea a trei titluri de campioană a României, în 2012-2013, 2013-2014 și 2014-2015, o Cupa României în sezonul 2014-2015, o Cupa Ligii în același sezon, 2014-2015, precum și Supercupa României în vara anului 2013. Anterior el a mai evoluat la Universitatea Cluj, Concordia Chiajna și Poli Timișoara.
Citește și: FOTO Fiul lui Rădoi, „șeic” la volan. Parchează tancul de 450.000 € în intersecție, merge pe șine
Acum, la 34 de ani, Adrian Popa este liber de contract. Recent, a fost dat afată de la CSA Steaua.
„Am avut un sezon destul de bun, am fost al doilea golgheter, am reuşit şi multe assist-uri. Circulă foarte multe zvonuri legate de motive, sincer nu ştiu care este adevăratul motiv. Înainte să plec în vacanţă am ajuns la o înţelege cu domnul comandant. Când m-am întors din vacanţă nu ştiu ce s-a întâmplat. Nu m-am mai simţit dorit”, a declarat Adrian Popa, potrivit prosport.ro.
Fotbalistul Adrian Popa, pasionat de mașini. Are Ford Mustang Mach 1 din 1969
Lăsând la o parte cariera sa în fotbal, Adrian Popa este pasionat de mașini. Are Ford Mustang Mach 1 din 1969, care are un motor pe benzină Cobra de 7.0 litri și 340 de cai, și nu-l ține în parcare, ci se bucură de el conducându-l aproape zilnic.
Recent, paparazzi l-au surprins pe Adrian Popa cu Mustang-ul Mach 1 din 1969 în zona Dorobanți - Floreasca din București, relatează spynews.ro.
Mach 1 este o versiune de performanță a „pony car”-ului Ford Mustang din 1969. Pe piața second hand, acum, o astfel de mașină-simbol costă circa 60.000 de euro.
Citește și: FOTO Când ești fiul adjunctului NATO, Mircea Geoană, și ai BMW de 130.000 €, linia continuă e decor
Ford Mustang a fost introdus cu succes în aprilie 1964 ca o mașină sport pentru a atrage cumpărătorii tineri către produsele Ford. După câțiva ani de dezvoltare, Ford a simțit nevoia de a crea Mustanguri de performanță pentru a concura cu GM și lansarea Chevrolet Camaro și Pontiac Firebird.
Pe măsură ce războiul performanței a continuat, platforma și compartimentul motor ale Mustang-ului au fost reproiectate progresiv pentru a găzdui blocuri motor mai mari. La sfârșitul anului 1968, Ford a introdus motorul Cobra Jet FE de 428 cu in (7,0 L) Cobra Jet într-un mic grup de Mustang GT și în Shelby GT500KR 1968. Apoi, locul GT-ului a fost luat de versiunea Mustang Mach 1, model pe care îl are și Adrian Popa.