Nu v-ați fi așteptat la o astfel de sentință: Mașinile sport nu mai au viitor

DE Răzvan Scăeșteanu | Actualizat: 29.03.2019 - 07:48

Arnaud Belloni, directorul de marketing și comunicare al Citroën, a trasat pentru Newsweek România, la Salonul Auto de la Geneva 2019, noile direcții spre care se îndreaptă industria auto.

SHARE

De 100 de ani, Citroën inovează, impune noi standarde în lumea automobilului și perpetuează spiritul îndrăzneț în numele libertății de mișcare.

<...

Articol premium

Contribuie la susținerea jurnalismului de calitate! Abonamente de la doar 3,50 lei pe săptămână! Alege tipul de abonament care ți se potrivește!

Abonează-te acum!
Google News Urmărește-ne pe Google News
Comentarii 0
Trebuie să fii autentificat pentru a comenta!

Alege abonamentul care ți se potrivește

Print

  • Revista tipărită
  • Acces parțial online
  • Newsletter
  •  
Abonează-te

Digital + Print

  • Revista tipărită
  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
Abonează-te

Digital

  • Acces total online
  • Acces arhivă
  • Newsletter
  •  
Abonează-te
Articole și analize exclusive pe care nu trebuie să le ratezi!
Abonează-te